|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben zo blij dat ik dit nu weet Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
like What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heen!! |
|
Hard! Heen! Ja hoor... |
|
My Dying Bride en The Devil's Blood, okay. Nog niet echt iets waar ik heel warm van wordt maar altijd leuk om effe te kieken. Morgen kaartje kopen. |
|
Iemand enig idee hoe lang die early bird sale is? (aantal kaarten, bepaalde datum?) Ben geneigd om kaartjes te halen, maar heb deze maand al 2 kaarten gekocht en da's niet goed voor de portemonnaie ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Haemorrhage (of hoe de neuk je dat ook schrijft) is een ge-ni-ale live band. Bastianus zou er in kunnen drummen, is me een gave bateraar. En de zanger is een baas. Ja hoor... |
|
Aardig begin! |
|
quote: Gelimiteerd op 250 Early Bird kaarten tot 31 maart verkrijgbaar, maar ook op = op. We gaan om 13:00uur officieel met de voorlopige line-up naar buiten, iemand heeft die flyer dus al gelekt maar hij klopt wel, d eerste 4 bands zijn: MY DYING BRIDE (UK) THE DEVIL'S BLOOD (NL) HAEMORRHAGE (ESP) TOTENMOND (GER) More to come... 2 dagen early bird festival ticket: 55 Euro + adm. kosten Start: morgen, donderdag 1 Maart, 10:00uur www.effenaar.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Godver, nu alweer goed bezig MisterKlisterBoogie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Op Metalfan staat Dotenmond |
|
REICH IM ROST! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Journalistenhochglanzphrasen mongoloider Osterhasen!!! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
10:00, staat bij deze geblocked in de agenda ! |
|
quote: Hahaha. |
|
Tickets zijn binnen! |
|
Tickets binnen. |
|
+1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Het maakt me eigenlijk ook gewoon geen ruk uit wat er komt, ik ben sowieso dabei. Maarre... Behemoth zou ik niet vervelend vinden Black seeds of bunny! |
|
Goh nog zo'n festival dat denkt dat we d'r aan gaan [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-03-2012 0:55] |
|
Rare gasten die festivals Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ideetje gestolen van de Maya's... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |