|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoop dat er toch nog wat groters tussen zit. Ik waardeer undergroundbands ten alle tijden, maar een paar grotere bands zou ik waarderen. |
|
quote: Moeten we je helaas teleurstellen, want onze zaalcapaciteit is beperkt en dat vinden we eigenlijk ook prima zo. Daarnaast: groter is niet altijd beter. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mij hoor je niet klagen! Geen Witchmaster, maar wel Christ Agony, en dat is ook een leuk feestje Black seeds of bunny! |
|
Mijn god, wat een killer affiche! Ik ben aan het twijfelen om de twee dagen te gaan, maar ik wil toch nog afwachten tot de dagplanning op de site staat. Hopelijk gaat de ticketverkoop niet te snel, want hier wil ik graag bij zijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Of je wacht even tot 14 november want dan spelen ze in Dynamo, zo is vandaag bekend gemaakt. Back op topic: benieuwd wat er dan nog aan leuk, wellicht onbekenend maar zeer veelbelovend spul bijkomt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tuurlijk is groot niet altijd beter want als je een paar keer naar wat grotere festivals gaat heb je ongeveer de titanen van elk genre wel gezien. Ik waardeer het enorm dat EMM elk jaar weer een bijzondere maar goede editie weet neer te zetten. |
|
quote: +1 Black seeds of bunny! |
|
quote: Heb gelijk een kaartje gekocht voor Dynamo ! Testament in Dynamo is natuurlijk geweldig . Dat festival in Deinze is inderdaad geweldig qua line up zeg , maar dan kan ik helaas niet . Ik ben het er mee eens dat de EMM in ieder geval niet de platgetreden paden bewandelt en een eigen koers vaart . Ook ik bekijk nog of ik één of twee dagen zal gaan . Hangt ook een beetje af van het tijdschema . Wanneer wordt dat bekend ? |
|
quote: Meestal zo rond november. |
|
Zo laat pas Dat maakt het wel errug spannend. Misschien dat ik dan sowieso voor de twee dagen ga. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dagindeling en vooral ook het tijdschema maken we bewust nog niet bekend. Reden: we krijgen hier bijna wekelijks nog wijzigingen van bands of tour agenten door en daar kunnen en willen we het publiek en ook ons eigen productieteam niet telkens mee opzadelen en/of frustreren. Plan is om in September de dagindeling bekend te maken (die ook dan subject to changes zal zijn) en in het tijdschema volgt inderdaad pas in November. Wel kan al gezegd worden dat Satyricon de vrijdag headliner zal zijn en My Dying Bride de zaterdag headliner. Headliners zullen voor middernacht klaar zijn met spelen waarna nog andere bands zullen spelen. Op vrijdag zal er weer een afterparty @ Dynamo zijn, waar o.a. Blacklodge zal optreden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Volgens mij kunnen we Warbringer, Keep of Kalessin en Dawn Heist ook verwachten op EMM. Ze touren samen met Dark Tranquillity. |
|
Mij prima, Warbringer en Keep of Kalessin zijn 2 bands die ik nog eens graag wil zien. |
|
Damn, als KoK hier nog bij komt kan het voor mij helemaal niet meer stuk!!! had ze vorig jaar eigenlijk willen zien, maar kon toen niet ivm gezondheid Black seeds of bunny! |
|
Zit naar mijn smaak nog weinig interresants bij. Ik skip deze episode dus maar. Geniet ervan Dames en heren Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Mr Klister...wordt / is Shadows Fall wel eens aangeboden ( bijv, voor de EMM ? ) wat jij weet ? Die band speelt echt nooit in Europa , en ik vind de laatste CD bijv. echt erg goed . En ik bedoel niet dat ze nu op de EMM moeten komen , want ik weet dat het vol zit . |
|
Die pappie moet zijn haar knippen! Ja hoor... |
|
quote: Shadows Fall is een super band, helaas erg weinig in Europa op pad, en wordt zo goed als niet aangeboden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ben benieuwd naar de dag-indeling. |
|
Misschien heb ik het even gemist maar ben vooral benieuwd op welke dag Krux speelt. |
|
quote: vrijdag: goed zaterdag: goed |
|
Weer Carach Angren? Mooi, die waren vorige keer dat ze er stonden al lekker... |
|
quote: Dagindeling volgt pas over een week of 6, maar weet dat Krux hoe dan ook op de Zaterdag speelt, hun vluchten voor hun exclusieve show zijn namelijk reeds voor die dag geboekt! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |