|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Normaal zul je mij ook niet hore, maar DT is nou net even die ene band waar ik een schurfthekel aan heb... en hey, ik zag wel ook de silver lining Black seeds of bunny! |
|
|
|
Ha gaaf! Djerv, daar zit ik al best een tijdje op te wachten. So far, lekkere line up. Ja hoor... |
|
Is dit de gehele line-up tot nu toe (zie flyer hierboven) ? Ik dacht toch dat er meer bevestigd was. euu? |
|
Nee, alleen de grotere bands staan op de affiche. Er is idd meer bevestigd. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Dark Tranquillity Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Volgens mij zou ik alleen al voor Haemorrhage gaan. Wat een bazen. En Satyricon er bij, hoppakee. Zin in. M.a.w. SIKED! Ja hoor... |
|
Disharmonic Orchestra, Totenmond, Satyricon en eventueel My Dying Bride op dezelfde dag, dat zou tofjes zijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Gaat die verkoop trouwens snel, of heb je wel even tijd voor tickets? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: VVK loopt gestaag door. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Kaarten waren al binnen en onze vaste hotelkamer met rookmogelijkheid is zojuist ook weer geboekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit ziet er al aardig uit. DT en My Dying Bride wil ik ook nog wel eens een keer zien. Ben benieuwd naar de andere bands... Hatsjikidee! |
|
quote: "real metalheads go to:" |
|
Real metalheads go to: [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 29-05-2012 17:11] |
|
Wie is Enthorned? |
|
Die Walen...kunnen niet eens hun eigen groepsnaam correct spellen! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Iemand die leest. |
|
Ik zeg, it keeps getting better. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Krux en Disharmonic Orchestra worden speciaal voor de EMM ingevlogen. Dit geldt ook voor Haemorrhage, Zombie Inc. en Satyricon Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
|
|
EMM gerelateerd Metal nieuws: Mats Leven (Krux) is ook de tijdelijke zanger van Candlemass, want laatstgenoemden hebben Rob Lowe eruit gebonjourd. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Wat niemand heel erg vindt... |
|
quote: Goede zanger: ja Goede stage performance: nee Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Woensdag maken we weer enkele nieuwe namen voor de EMM bekend. Zowel heavy doom rock als glam als speedmetal zal vertegenwoordigd zijn! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |