|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Rotting Christ Vulture Industries Hatsjikidee! |
|
Lawnmower Deth moet toch te doen zijn? dan heb je iets exclusiefs! Disharmonic Orchestra The Gathering originele line up het Duitse Blood |
|
Iets in de hoek van Ghost Brigade/Insomnium zou ook erg prettig zijn. |
|
Suicidal Tendencies! Wat een drummer! Wat een band. Ja hoor... |
|
quote: Goed plan en dan ook graag een paar vette OSDM bands www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Agent Steel zou ik ook graag weer eens willen zien . Maak er dan maar een dubbele bill van met Evil Dead. |
|
Flesh Made Sin Retribution Onslaught en Helstar vond ik ook genietbaar op Occultfest afgelopen jaar. Vengeance was live ook overtuigend al is het het mijn genre niet. |
|
Helstar is 2010 nog geweest Black seeds of bunny! |
|
Na de show die ze weggaven op Headbanging Enschede mag Napalm Death ook wel even komen. Tjeezus. Alles behalve exclusief, gezien de shows die ze dit jaar nog in NL doen, maar wat een gave live band. Ik stond naast de zanger van Necrophobic in de zaal en die kon de grijns ook niet van zijn smoel krijgen. De boys van The Rotted noemden ND - 'Untouchable'. Ik denk dat ze gelijk hebben. Zou ze dan in de kleine zaal zetten, zodat het echt een puinhoop wordt, he he. Of op de after. Ja hoor... |
|
- Nuclear Assault - Toxic - Coroner - Forbidden - Voivod - Laaz Rockit - Possessed - Sacred Reich Geen idee of deze bands betaalbaar/haalbaar zijn. Een Inquisitor reünie zou idd niet verkeerd zijn. LWS inc. zou ik ook wel een keer willen zien spelen. |
|
-Artillery -Testament -Toxic Holocaust -Municipal Waste -Iced Earth -Rose Tattoo -Saxon -Anvil -Y&T Geen idee of dit allemaal even haalbaar is maar wellicht het proberen waard. |
|
Bedankt voor de vele suggesties. We gaan ermee aan de slag! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Volgend jaar ren poll online? Best tof, lijkt me. Aan de andere kant; meningen... Nu al zin in EMM! Ja hoor... |
|
Ik blijf bij Witchmaster, en de man gaat ook mee want die is nu helemaal wild van The Devil's Blood :') Black seeds of bunny! |
|
- Kalmah - Enslaved - Ghost Brigade - Insomnium - In Mourning - Anathema - Iskald - Sólstafir Vooral dingen als In Mourning zouden fantastisch zijn. Hoop dat er ook aan de progressive-liefhebbers wordt gedacht. Thrash staat er elk jaar en death wordt ook goed vertegenwoordigd. Tikkelte meer Prog would be nice. |
|
Komende vrijdag vier nieuwe namen. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 22-05-2012 16:27] |
|
Witchmaster??? Black seeds of bunny! |
|
quote: De poolse of de russische? [oprech] [/oprech] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: http://www.noisecreep.com/2012/05/08/malice-new-breed-of-godz-song/ Ik moet zeggen dat het nieuwe nummer wel erg vet is , met dank aan de geweldige zang van James Rivera . Klinkt wel veel beter dan wat ik me herinner dan de support die ze bij Slayer waren ... Zijn ze nog een optie ? |
|
Nog net voor het Pinksterweekend nog 5 nieuwe namen voor de Eindhoven Metal Meeting: DARK TRANQUILLITY (SWE) GORATH (BEL) KRUX (SWE) DISHARMONIC ORCHESTRA (AUT) DJERV (NOR) Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Weet ik wel alweer een mooi moment voor de vreetschuur/merchafdeling, dan dan weer wel [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 25-05-2012 10:39] Black seeds of bunny! |
|
quote: het glas is weer halfleeg? zeg dan niets! on-topic: paar mooie nieuwe namen, ben vooral benieuwd naar KRUX! |
|
KRUX!!!! |
|
quote: Heb je je pilletje nog niet gehad vandaag??? Wist niet dat het verboden was kritiek te geven Black seeds of bunny! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |