IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 14 & 15 December 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-12-2012 22:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 21:51 schreef iPim het volgende:
GODVERDOMME JE HEBT GELIJK

Is het ooit anders geweest?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2012 22:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 22:17 schreef Count Steel het volgende:
Is het ooit anders geweest?

Weet ik niet, het komt zo godverredomme bekend voor alleen. Nooit bij stilgestaan.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-12-2012 10:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

SATYRICON was 'da bomb'. Eerste keer dat ik ze live zag, stond helemaal van voor (naast een mooi meisje die wel wat weg had van Annick van The Gathering), en werd helemaal omvergeblazen. Dat optreden zal nog lang blijven nazinderen! Nekpijn dankzij het fantastische 'Black Crow...'. Nadien even rustiger moeten doen, vanwege een klein, schattig kereltje dat, vlak voor mij, op het dranghek mocht zitten van de security, en enthousiast (maar een tikkeltje onzeker) mee deed op de Satyricoonse muziek.

BRUJERIA vond ik ook zeer goed. Die ritmesectie is duidelijk volledig Carcass, de gitarist bleek een ingehuurde Hollander, en van de 2 zangers heb ik geen idee. Leuke sfeer, lekkere muziek!

ABORTED, muzikaal niet mijn ding, maar de band wist goed sfeer te scheppen.

DISHARMONIC ORCHESTRA, erg sympathieke band, leuk optreden.

MY DYING BRIDE, op enkele nummers na nogal voorspelbaar. Sympathieke zanger toch (met z'n typische droge Britse humor), maar die kleine, donkerharige gitarist met z'n smoelentrekkerij vond ik dan weer minder geslaagd.

TOTENMOND, een beetje een anticlimax. Veel te kort, rommelig, maar wel sympathieke kerels, met het uitdelen van 'water' aan het kleine aanwezige publiek.

Felicitaties en groeten ook aan Death Squad, was best vet!

Goede zaal, de Effenaar. Eindhoven zelf vond ik niet echt een gezellige stad (ik druk mij voorzichtig uit), maar man, die fietspaden bij jullie...daar kunnen wij Belgen toch nog wat van leren!

Enfin, een vet feestje, weer een mooie collectie nieuwe shirts, heel geslaagd

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 17-12-2012 10:50 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Krux maar 6 nrs zag ik op setlist.fm. Klopt dat?

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2012 10:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 10:42 schreef PandroidJack het volgende:
TOTENMOND, een beetje een anticlimax. Veel te kort, rommelig, maar wel sympathieke kerels, met het uitdelen van 'water' aan het kleine aanwezige publiek.

Doe toch normaal, man.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2012 10:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 10:51 schreef bastianus het volgende:
Doe toch normaal, man.
Was je blij met je gekregen water?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2012 10:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 10:52 schreef bokkie666 het volgende:
Was je blij met je gekregen water?
Dat vond ik triest, een beetje wodka uitdelen om toch nog respons te krijgen. Ze waren goed zat om het zonder die crustenstreken te redden. Bovendien moest ik rijden, dus mocht ik geen drank.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2012 11:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Felicitaties en groeten ook aan Death Squad, was best vet!

Cool, bedankt!

MarcelH ook

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 17-12-2012 11:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Wat is jou functie in de band?
Felicitaties ook trouwens voor die dikzak die, in de grote zaal, net voor mijn voeten moest kotsen (hij hield wel z'n hand voor z'n mond, maar helaas).

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-12-2012 11:15]

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2012 11:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 10:58 schreef bastianus het volgende:
Dat vond ik triest, een beetje wodka uitdelen om toch nog respons te krijgen. Ze waren goed zat om het zonder die crustenstreken te redden. Bovendien moest ik rijden, dus mocht ik geen drank.
O, van dat water. Ik had de aanhalingstekens over het hoofd gezien.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-12-2012 12:37 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Heb mij wederom enorm vermaakt op EMM. Toppers vond ik Obituary, Taake en Satyricon. Tof dat ze volgend jaar september met een nieuw album komen.

Afterparty in The Rambler ben ik niet meer geweest omdat ik The Rambler niet zo'n boeiende tent vind, daarom maar een eigen afterparty gebouwd in The Jack. Mooie 2-daagse. Volgend jaar weer!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 12:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Is eigenlijk iemand van jullie naar die ene band die er wel toe doet geweest: Blacklodge?

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-12-2012 12:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 december 2012 12:45 schreef Kvelgeest het volgende:
Is eigenlijk iemand van jullie naar die ene band die er wel toe doet geweest: Blacklodge?

onmeuïg ruk net als Debauchery trouwens al mocht dat de pret op de Dynamo afterparty niet drukken.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2012 12:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 11:15 schreef PandroidJack het volgende:
Wat is jou functie in de band?

Bassist! En dus opperposer!
quote:
Felicitaties ook trouwens voor die dikzak die, in de grote zaal, net voor mijn voeten moest kotsen (hij hield wel z'n hand voor z'n mond, maar helaas).

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

BVT
Usericon van BVT
Posted 17-12-2012 13:17 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 17 december 2012 12:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Bassist! En dus opperposer!

Het bewijs:

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2012 16:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 12:45 schreef Kvelgeest het volgende:

Ja, ik.

En ik moet eerlijk zeggen dat ze toch nog ongeveer 20 seconden mijn aandacht hebben weten vast te houden.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-12-2012 19:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Miste het industrialgebeuren bij Blacklodge...

Obituary en Satyricon waren gaaf. Helemaal happy van Brujeria en Herder was voor mij de leukste verrassing. Ancient Rites viel tegen.

Zaterdag een stukje Gospel of the Horns gezien. Was wel redelijk. Sodom was gewoon goed. Aborted en Totenmond waren ook leuk. Props voor JB en zn tweedaagse podiumbeesterij.

Geluid in de grote zaal was soms echt knaak trouwens. Jammerdebammer.

kusjedoei

Subtiel kamerolifantje

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-12-2012 19:23 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 15 december 2012 17:00 schreef blckmetalgrl het volgende:
Gister mooi vooraan kunnen staan bij Satyricon.
quote:
stond helemaal van voor (naast een mooi meisje)
Aww.

Zo te lezen vond niemand Blacklodge goed? Paar maanden geleden gezien en toen waren ze super. De keer ervoor ook, dus ik kan me er niet veel bij voorstellen.

quote:
Op 17 december 2012 19:02 schreef stigma het volgende:
Zaterdag een stukje Gospel of the Horns gezien.
*jaloers*

blckmetalgrl
Usericon van blckmetalgrl
Posted 17-12-2012 20:27 by blckmetalgrl Wijzig reactieProfiel van blckmetalgrlQuote dit bericht

quote:
SATYRICON was 'da bomb'. Eerste keer dat ik ze live zag, stond helemaal van voor (naast een mooi meisje die wel wat weg had van Annick van The Gathering), en werd helemaal omvergeblazen. Dat optreden zal nog lang blijven nazinderen! Nekpijn dankzij het fantastische 'Black Crow...'. Nadien even rustiger moeten doen, vanwege een klein, schattig kereltje dat, vlak voor mij, op het dranghek mocht zitten van de security, en enthousiast (maar een tikkeltje onzeker) mee deed op de Satyricoonse muziek.

Haha dat kleine kereltje zag ik ook. Op de schouder van z'n pa kwam die naar voren. Volgens mij had hij trouwens geen gehoorbescherming. Dat had ik mijn eerste metalfestival ook niet ik toen heb ik wel 4 dagen last gehad van fluittonen. Stond je helemaal aan het hek? Ik stond natuurlijk weer eens naast de pit. Leuk met een verse tattoo op mijn arm. Auw

KrisH
Usericon van KrisH
Posted 17-12-2012 23:24 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Totenmond is de grootste ontgoocheling die ik in heel lange tijd gezien heb. Te hoge verwachtingen misschien. Stond ik daar mooi als enige met een shirt van die mannen
All in all wel een zeer vette tweedaagse met MDB, Macabre, Obituary, Grand Supreme blood Court en 11th Hour als uitschieters.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2012 9:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 20:27 schreef blckmetalgrl het volgende:
Volgens mij had hij trouwens geen gehoorbescherming. Dat had ik mijn eerste metalfestival ook niet ik toen heb ik wel 4 dagen last gehad van fluittonen.

Fluittonen geven overigens wel een (lichte) beschadiging van gehoor aan

Toch jammer dat ik dit feestje moest missen, had me dit jaar voorgenomen hier naar toe te gaan. Ah ja, volgend jaar beter

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 18-12-2012 9:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 20:27 schreef blckmetalgrl het volgende:
Haha dat kleine kereltje zag ik ook. Op de schouder van z'n pa kwam die naar voren. Volgens mij had hij trouwens geen gehoorbescherming. Dat had ik mijn eerste metalfestival ook niet ik toen heb ik wel 4 dagen last gehad van fluittonen. Stond je helemaal aan het hek? Ik stond natuurlijk weer eens naast de pit. Leuk met een verse tattoo op mijn arm. Auw

Als je een neusbel hebt, de setlist nog net hebt kunnen krijgen ("Wil je er misschien een foto van", kreeg ik te horen ), ja, dan stonden we naast elkaar.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 18-12-2012 9:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2012 23:24 schreef KrisH het volgende:
Totenmond is de grootste ontgoocheling die ik in heel lange tijd gezien heb. Te hoge verwachtingen misschien. Stond ik daar mooi als enige met een shirt van die mannen

Ja, ik stond daar ook met te hoge verwachtingen. Vooral te kort, maar toch ook te rommelig. Terwijl ze zoveel vette nummers hebben.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-12-2012 10:14 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik was tegen die tijd zo verschrikkelijk moe, maar Totenmond kon me nog wel even goed wakker schudden. Ik had er ook geen verwachtingen van.

Iemand dat rare wijf nog zien rondtollen en tegen mensen op zien vrijen?
Vrijdag stond ze ook al voor me te snavelen met 4 verschillende kerels in een half uur. Haha!

Subtiel kamerolifantje

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 18-12-2012 10:23 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Zie de meeste reacties aardig overeenkomen met mijn ervaring.. Genoten op dag één, van alles gezien, maar vooral Obituary waren de koningen van de dag, van het hele festival. Geweldig. Het was weer ouderwets !

Verder Satyricon goed op dreef, blijf me hekelen aan Satyr met z'n hey, hey, hey.... maar goed, verder prima optreden ! Ook genoten van Herder ! Vond het leuk! Ancient rites zijn we ook weggegaan, viel heel zwaar tegen... Ook wel eens anders gezien !

dag 2 gelachen bij Excrementory Grindfuckers, kende het nog niet, humor ! Stukje Gorath meegepakt, laatste nummertje Talanas. Beviel me ook wel, weet niet hoe de rest was, maar komen we nog wel achter, Krux aangenaam, genoten van MDB! En de afsluiter voor mij die dag was Totenmond, denk dat ook mijn verwachtingen te hoog waren, ik vond het teleurstellend. Inderdaad ook sneu hoe weinig volk er nog was, maar wat er was deed in ieder geval mee (was ook niet bij ieder optreden zo.. mag dat niet meer ofzo? Is dat niet meer "true" om je uit te leven bij een optreden?). Niet afgekeken dus, en afgetaaid naar het hotel. Overigens 's morgens gezien dat ze bij het ontbijt net zo vriendelijk zijn als hun uitstraling als band. Dacht dat ik chagrijnig was 's morgens......

Oh ja, en waarom waren die Death Stars er? Wat een zaadbende !!! Niet te geloven....

Volgend jaar weer !!

Vind ik ook niet

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com