|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou ook een beetje vroeg zijn. Tis wacken niet |
|
Is er al ergens een speelschema voor de vrijdag bekend? Subtiel kamerolifantje |
|
Heen! Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wel maar zit nog met die fijne rekeningen die aan het eind van het jaar altijd op magische wijze lijken te verschijnen -_-' Black seeds of bunny! |
|
Tegenslagje voor EMM: de Djerv / Dunderbeist tour is zojuist gecancelled, zie bericht tour agent: Dear all, we are sorry to say that we have to postpone planed and already confirmed Djerv / Dunderbeist Tour 2012. Here the statement of Djerv: We`re sad to announce we are postponing our European tour in December. Events outside our control make it impossible to go through with this headliner run. We apologize to our fans who had bought tickets and to the promoters who had been working with us on this tour. We will be back soon, rest assured. Thanks for your support and understanding. Djerv Thanx a lot – hope we can do these shows next spring 2013. Gerucht gaat dat hun gitarist er al dan niet tijdelijk mee gekapt is... . Djerv invliegen (wat ons plan B was) gaat dan dus niet. Flink balen maar we gaan op zoek naar 2 vervangende acts. Het optreden van Christ Agony is overigens van de EMM zaterdag naar de vrijdag verplaatst. To be continued.. . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Heb hier kansloos veel zin in. Subtiel kamerolifantje |
|
Aanstaande Donderdag maken we de laatste band bekend. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Spijtig, die Djerv wilde ik, mits EMM, graag leren kennen. Hopelijk een goede vervanger. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Djerv drummer heeft aangegeven de show volgend jaar graag te willen inhalen met zijn band. Bij EMM zijn ze daarvoor meer dan welkom. Vervanger Djerv zal muzikaal gezien niets met Djerv van doen hebben. Wel zullen fans van o.a. Heamorrhage en Zombie Inc. er blijer van worden. En nee, helaas (nog) geen Pungent Stench reünie, al hebben we die wel aangeschreven. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zeg, als er toch bands ingevlogen worden en zo, waarom dan niet Hypocrisy ? Toch niet veel om handen, doen de metal-boot begin december, en gaan in januari Australie en Japan doen.. Kunnen in de tussentijd makkelijk even op en neer naar Eindhoven, als het voor Djerv kan, kan het ook voor Hypocrisy.. Toch ? Vind ik ook niet |
|
quote: Ik denk dat, als de (in-)vliegkosten ongeveer gelijk zijn, Hypocrisy behoorlijk wat meer gage vraagt en zo ruim is het budget met zo veel bands ook weer niet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik zeg: Nomad? :D Of Deus Mortem ofzo... Black seeds of bunny! |
|
quote: die had ik zelf ook al ingekopt, maar ja... Had mooi geweest Vind ik ook niet |
|
quote: Dan had ik liever een band als Gorod gehad. Zo'n type band ontbreekt nou juist op de EMM . Misschien volgend jaar eens wat meer van dit soort bands ( zeg maar Obscura etc. ) ? |
|
Jammer van Djerv, keek ik wel naar uit. Maar dat geeft niets, ik ga toch wel. Wat zouden we dan willen zien... eh... boeien. Ja hoor... |
|
Ik zou zeggen wat crust. Discharge b.v. Of Wolfbrigade. Had ik Wolfbrigade trouwens al eens voorgesteld? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Driller Killer? Ja hoor... |
|
quote:Wel mooi, maar die heb ik al een keer of vier gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uit de opmerkingen van de organisatie kan ik opmaken dat de vervanger al lang geboekt is. Heeft niet heel veel zin om allemaal namen te gaan brullen hier. |
|
Morgen onthullen ze de laatste naam! |
|
Indeed Brent. Leek mij ook al. Het is al even geleden dat Djerv gecancelled heeft dus zou een beetje traag zijn van de organisatie. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Klopt, alleen hebben we ook altijd ff wat dagen nodig om tussen de bedrijven door een persbericht te schrijven, de webtekst aan te passen, het artwork van de flyers / posters / advertenties / banners / tijdschema's aan te passen etc. etc. Verder kan uiteraard een Hypocrisy ingevlogen worden, maar de gage die zo'n band vraagt is enkele divisies hoger dan wat een Djerv vraagt & krijgt. Daarnaast is de band voor "ons" weekend niet beschikbaar, dus hopelijk volgend jaar wel. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
General Surgery dus, als fans van Haemorrhage er blijer van worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Wolfbrigade stond een paar weken geleden nog op de Eindhoven Crusten Meeting. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |