IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iedereen zit te nöhlen (Christendom topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2012 23:17 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Wie is tante Pastellia ooit?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2012 23:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 december 2012 23:17 schreef bokkie666 het volgende:
Wie is tante Pastellia ooit?
De bemoeial uit Pippi Langkous die alles beter weet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2012 23:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 december 2012 23:14 schreef bokkie666 het volgende:
Wat stond er nog meer bij?


Van harte gefeliciteerd. Het is je gelukt de Religiestressmeter te overleven! Je scoorde 60 punten. Je krijgt van ons de titel: Prediker

Je staat voor je overtuiging. Wee degene die wat anders vindt. Je zoekt de confrontatie op en schuwt er niet voor te zeggen wat jij vindt. Je overschrijdt grenzen. Anderen ervaren je soms als intimiderend en beledigend maar je hebt ook fans. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.


Ik vulde bij de meestje juist in dat het me geen fluit uitmaakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2012 23:41 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 14 december 2012 23:37 schreef bastianus het volgende:
De bemoeial uit Pippi Langkous die alles beter weet.
Is dat de moeder van Tommy en Annika? Of een bezorgde oudere dame uit het dorp?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 14-12-2012 23:42]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2012 23:42 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 14 december 2012 23:41 schreef ElitE het volgende:
Van harte gefeliciteerd. Het is je gelukt de Religiestressmeter te overleven! Je scoorde 60 punten. Je krijgt van ons de titel: Prediker

Je staat voor je overtuiging. Wee degene die wat anders vindt. Je zoekt de confrontatie op en schuwt er niet voor te zeggen wat jij vindt. Je overschrijdt grenzen. Anderen ervaren je soms als intimiderend en beledigend maar je hebt ook fans. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.


Ik vulde bij de meestje juist in dat het me geen fluit uitmaakt.
Fan hier.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2012 23:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah die kan ik gebruiken, mn computer koelt niet zo lekker meer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2012 23:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 december 2012 23:41 schreef bokkie666 het volgende:
Is dat de moeder van Tommy en Annika? Of een bezorgde oudere dame uit het dorp?
Tante van. Anders zou ze vermoedelijk moeder Pastellia hebben geheten...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-12-2012 23:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Van harte gefeliciteerd. Het is je gelukt de Religiestressmeter te overleven! Je scoorde 64 punten. Je krijgt van ons de titel: Prediker
Je staat voor je overtuiging. Wee degene die wat anders vindt. Je zoekt de confrontatie op en schuwt er niet voor te zeggen wat jij vindt. Je overschrijdt grenzen. Anderen ervaren je soms als intimiderend en beledigend maar je hebt ook fans. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2012 23:53 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 14 december 2012 23:43 schreef bastianus het volgende:
Tante van. Anders zou ze vermoedelijk moeder Pastellia hebben geheten...
Was er ook een oom? Ik heb vroeger de boeken wel gelezen, maar er is veel weg geglipt, merk ik al.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-12-2012 15:39 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 14 december 2012 23:10 schreef ElitE het volgende:
ach ben met kerst geboren, kan er ook niets aan doen
Was op kerst uitgerekend maar de dokter in het ziekenhuis ging destijds op vakantie (dus geboren op vrijdagmiddag 1630) en je ziet het.,

Je scoorde 20 punten. Je krijgt van ons de titel: Verlichte Boeddha

Het nirvana ligt aan jouw voeten. Je bent absoluut een verlichte ziel. Stress, wat is dat? Je windt je niet op. Waarom zou je ook? Het leven is lijden en daar zullen we het mee moeten doen. Afwijkende opvattingen bestaan niet. Iedereen is met alles verbonden en we zijn schakeltjes in een groter geheel. Stress is iets van grote ego’s en dat ego heb jij allang afgelegd. Een lastig puntje alleen: De buitenwacht begrijpt je niet altijd. Jouw onthechtheid kan worden uitgelegd als desinteresse.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2012 15:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


Je krijgt van ons de titel: Gutmensch
In Duitsland noemen we jou een Gutmensch. Jij gaat uit van het goede in ieder mens. Het gaat jou om verbinden en verbonden zijn. Je relativeert en zoekt nuance. Al schuilt er wel een addertje onder het gras: je hebt een sterke mening over degenen die niet genuanceerd zijn of een andere overtuiging zijn toegedaan waarin verbinding met andersgelovigen niet aan de orde is. Je bent allergisch voor fundamentalisme en ook populistische praatjes veroorzaken stress bij jou. Dan laat je je afkeuring blijken al is het vaak wel in heel mooie bewoordingen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 15:53 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Van harte gefeliciteerd. Het is je gelukt de Religiestressmeter te overleven! Je scoorde 42 punten. Je krijgt van ons de titel: Gemiddeld Stresskonijn
Je bent bijna een normaal mens. Je vloekt wel eens ( al was het maar in gedachten) en je hebt gevoel voor recht en krom. Je bent bereid om te luisteren naar anderen maar soms slaat de stress toe wanneer jouw overtuiging toch botst met die van je buurman. Geen nood. Als je gewezen wordt op wat onredelijk is en wat niet, laat je feedback tot je doordringen. Je doet er iets mee in positieve zin al kan het soms wel even duren voor je ook daadwerkelijk toegeeft dat een ander ook een beetje gelijk kan hebben.

:')

Mooi ook dat de mogelijke antwoorden vaak tekortschieten.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-12-2012 15:53 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Hier met 36 punten ook de Gutmensch.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-12-2012 15:53]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-01-2013 17:26 by Daops Profiel van Daops



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 04-01-2013 17:38 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777

Lol, dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Komt niet zo lekker over


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 04-01-2013 18:12 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En natuurlijk weer zoeen erbij die de halve bijbel gaat citeren... :')


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 04-01-2013 18:33 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777

quote:
Op 4 januari 2013 18:12 schreef Dying Embrace het volgende:
En natuurlijk weer zoeen erbij die de halve bijbel gaat citeren... :')


ja kvind dat die beetje naast het onderwerp pist


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-01-2013 21:51 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Van harte gefeliciteerd. Het is je gelukt de Religiestressmeter te overleven! Je scoorde 56 punten. Je krijgt van ons de titel: Betweter
Je hebt sympathie voor degenen die luid en duidelijk andersgelovigen bestrijden. Heel erg vind je het niet als het slecht gaat met mensen die andere goden aanbidden dan jij. Dan moeten ze maar niet zo dom zijn centraal stellen wat in jouw ogen onheilig is. Religiestress is je niet vreemd. Als je er last van hebt, laat je van je je horen. Alleen niet om de lieve vrede te bewaren. Je wilt vooral gelijk krijgen maar goed, wie wil dat niet?


...


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2013 8:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 januari 2013 17:26 schreef Daops het volgende:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19844/douchen-met-de-hele-familie

Priceless


Sjeez, de reacties zijn typisch ja.


Boeiender


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 8:59 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Wat is eigenlijk de kerk zijn/haar visie op psychiatrie?
Soms zit ik erover na te denken eens binnen te lopen voor een mening uit een voor mij onbekende hoek.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2013 9:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 januari 2013 8:59 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wat is eigenlijk de kerk zijn/haar visie op psychiatrie?
Soms zit ik erover na te denken eens binnen te lopen voor een mening uit een voor mij onbekende hoek.


Hmm, ligt er erg aan welke hoek van de religie je binnen loopt.

Ik ken meer mensen die psychiatrische hulp nodig hebben door geloof dan mensen die van psychiatrische problemen afgeholpen zijn door geloof.

Maar ik zou zeggen, loop eens binnen.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2013 9:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 5 januari 2013 8:59 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wat is eigenlijk de kerk zijn/haar visie op psychiatrie?
Soms zit ik erover na te denken eens binnen te lopen voor een mening uit een voor mij onbekende hoek.


Het geloof is voor mijn tante de manier om te "overleven". Waarom probeer je het niet gewoon.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-01-2013 10:04 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Als jij vreugde en levenslust kunt halen uit valse ideeën en beloften waarom niet.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-01-2013 10:08 by MMayo Profiel van MMayo

Ik niet, maar een ander wellicht wel. Mijn tante is er wel happy mee, ondanks dat ze al haar bezittingen aan een "leider" moest geven die zogenaamd vanuit God sprak. Maar dat is vast uitzonderlijk in de gelovigenscene.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-01-2013 11:14 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 januari 2013 8:59 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wat is eigenlijk de kerk zijn/haar visie op psychiatrie?
Soms zit ik erover na te denken eens binnen te lopen voor een mening uit een voor mij onbekende hoek.
Lijkt mij een iets te open vraag, waar ZM sowieso de plek niet voor is.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen