|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Blessed In Contempt! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Met de SGP en CU aan de macht krijg je een Reign Of Terror Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Om ook een duit in het zakje te doen: al die 'heilige' boeken staan vol met So Many Lies. |
|
En Jesus was echt wel Low. ... hoe de hazen lopen ... |
|
ik was laatst ook behoorlijk low EN TOEN OP EENS WAS HET OVER. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als die wetten en moraliteit uit het OT voorstellen hoe je aan god tegemoet moet komen, of dat nu als jood helemaal of als christen gedeeltelijk is, dan lijkt me dat vooral treiterij en willekeur, eerlijk gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja ga er even lekker serieus op in joh. Ik stel voor een Trial By Fire en Into The Pit! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Het is vooral hoe God aan de mens tegemoet komt. Ik zou zeggen lees eens over vergelijkbare wetten van evenoude volkeren uit de regio. Lex Talionis was een keerpunt in de menselijke rechtsgeschiedenis. Het OT ws onderdeel van een behoorlijke ingrijpende verandering in de rechtsbeleving en het vastgelegde, bindende gevoel van rechtvaardigheifd. De Code van Hamnurabi was het andere boek waarin dit principe voorkwam. Zeggen dat t NT niet extreem specifiek aangeeft hoe christeneb tegen de Joodse wetten aan moeten kijken is vooral het hele punt missen. Ik denk dat t binnen de meeste vormen vat christendom wel n algemeen geaccepteerd feit is dat we 'onder gratie leven en niet onder de wet'. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat je zegt ben je zelluf. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik ben het met je eens maar ik moet tegelijkertijd erbij zeggen dat het misschien zelfs wel teveel die kant is opgegaan. We kunnen nog altijd veel van die wetten leren, daarnaast zijn wij als christenen niet echt lief geweest tegen de Joden, natuurlijk zijn we wel vrijgekocht, maar dat betekent niet dat alles wat met Joden of wetten te maken heeft bullshit is. Ik vraag me af wat God daarvan vindt, het is en blijft zijn heilige volk |
|
quote: Discriminatie noemen we dat. Maar goed dat laat hij sowieso wel zien door ongelijke geografische verdeling van resources en profeten en andere religieuze gebeuren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dan vraag je het hem toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vermoed dat God redelijk ontwijkend zal zijn. |
|
signature |
|
"Jezus zei tot hen, mijn vrouw ..., kijk. Dát is nou een lekker wijf. Nou jij weer..." ? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: idd, desnoods spreek je ff de voicemail in. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: En als je hip doet Wat's App natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
HAHAHAH TRUE DAT! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik wil een kruisverhoor signature |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Jep, en hier stopt de text dus ook aangezien het slechts een deel van een langer geheel is. Tot de rest opduikt lijkt het mij dus wat te voorbarig om te zeggen dat Jezus getrouwd was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tear geeft noodhulp in Noord-Korea Door Michiel op vr, 14/09/2012 - 15:12 Categorie: Algemeen Tear gaat noodhulp verlenen aan de bevolking van Noord-Korea. Het land produceert normaal gesproken al onvoldoende voedsel voor haar 24 miljoen inwoners, maar dit jaar is het ook nog eens getroffen door droogte in het voorjaar en hevige regens en tyfonen in de afgelopen zomermaanden. Tear gaat mensen in dit gesloten land helpen met voedsel en water en wederopbouw van huizen. Tear heeft via Mission East, een partner binnen de Integral Alliance*, toegang tot slachtoffers van de droogte van de afgelopen lente in Noord-Korea. Door de droogte zijn de oogsten slechter en de 'hunger gaps' (het moment waarop de vorige oogst is opgegeten en de volgende oogst nog niet binnengehaald kan worden) duren langer. Volgens de VN heeft een derde van de 24 miljoen inwoners honger en hebben 400.000 mensen dringend hulp nodig. In Haeju City, in de zuidelijke regio South Hwangae, worden voedseldistributies gehouden. In deze stad wonen 20.000 kinderen in kindertehuizen. Tear helpt drie tehuizen waar in totaal 721 kinderen wonen. Een aantal van deze kinderen is ernstig ondervoed. Zij ontvangen voedingssupplementen, winterkleding, dekens, speelgoed en eetgerei. Kujan County en Songchon County zijn twee steden die zwaar getroffen zijn door overstromingen en tyfonen. Door het natuurgeweld raakten in totaal 200.000 mensen dakloos. In Songchon County is 40% van alle huizen totaal weggevaagd. Waterinstallaties voor schoon drinkwater in beide steden zijn vernietigd. Tear wil wederopbouw ondersteunen door distributie van materialen voor de herbouw van huizen. Daarnaast worden drinkwaterinstallaties gerepareerd zodat mensen weer toegang krijgen tot schoon drinkwater. Voor meer informatie over de hulp van Tear in Noord-Korea, ga naar www.tear.nl/noordkorea *Integral Alliance Tear kan in Noord-Korea noodhulp bieden via Mission East dankzij het netwerk Integral Alliance. Dit is een internationale koepel van christelijke organisaties op het gebied van noodhulp, die samenwerken om effectiever te kunnen reageren op armoede wereldwijd. Door deze samenwerking kan Tear vrijwel direct via christenen en kerken noodhulp bieden aan slachtoffers van rampen over bijna de gehele wereld. In heel veel gevallen kunnen we daarbij samenwerken met lokale kerken. De leden van de Integral Alliance kennen elkaar al vele jaren, hebben hun betrouwbaarheid bewezen en voldoen stuk voor stuk aan hoge kwaliteitseisen. Zodoende is het een efficiënt netwerk voor samenwerking op het gebied van noodhulp. Geweldig dat men toch in noord-Korea terecht kan blijkbaar!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: mmm... beetje lafjes die posters... kan beter: "Meneer Pastoor heeft meer dan een luisterend oor!" Rotte Visje "Oost, West, incest thuis best!" Rotte Visje "Alles onder de elf, is voor meneer pastoor zelf" Rotte Visje "Wie in de zoon van god gelooft, is z'n leven verdoofd!" Rotte Visje "Hij wast z'n piemel in een onschuldige!" RotteVisje etc. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 23-09-2012 20:27] I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |