|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 9:33] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 9:34] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 9:35] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 9:35] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 9:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook hier was iedereen zomaar opeens weer on topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zomaar, opeens. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-09-2012 8:06] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 25-09-2012 8:31] When your people matter, menstrual health matters |
|
ze zijn wel "to the point" in deze discussie maar ik heb wel een vraag aan de christenen hier. De bijbel is in de loop der tijden regelmatig aangepast/veranderd. In hoeverre is dat "acceptabel"voor jullie. Dat veranderen houdt toch in dat de bijbel niks meer en niks minder is dan een "normaal"boek. Je kunt dus net zo goed the lord of the rings aanhalen naar mijn mening (misschien zelfs beter want die is nog steeds zoals de schrijver het had bedoeld ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-09-2012 14:08] |
|
Dan liever de 'Lord of the strings'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:De Bijbel is imho een boek geschreven door diverse auteurs, onder diverse omstandigheden, vanuit diverse perspectieven. Er is idd eea aangepast, maar lang niet zo veel en ingrijpend, imho, om het boek ongeloofwaardig oid te maken. Hoeveel edities denk je dat LotR inmiddels heeft? Wat is dan volgens jou het verschil? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: voor zover ik weet is TLOTR niet inhoudelijk aangepast. Maar dat was natuurlijk een onzinvoorbeeld van mij en daar gaat het ook niet om. ik vind het dan wel gek dat sommige christenen de bijbel zo strikt mogelijk als leidraad/antwoord op alles vinden. Als het zo een onfeilbaar werk was zou aanpassen niet nodig zijn. Ik ben dan ook van mening dat je een goed christen kunt zijn, zonder dat je daar de bijbel bij nodig hebt. |
|
Ik geloof dat geloof een beetje van jezelf en een beetje van maggi is. Nee ff serieus, geloof is imho waar God en mens bij elkaar komen. Dus ja, ik geloof dat de Bijbel n heilig boek is, waarin God te vinden is, door God geinspireeed, op sommige plekken wat meer dan op ndere. Maar het is ook een menselijk werk, de zoektocht van de mens naar God, je ziet ook duidelijk sommige filosofien en perspectieven veranderen, invloeden van/naar andere culturen en zelfs politieke twisten tussen de regels door, en dat lijken me toch echt typisch menselijke zaken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh enneh, natuurlijk zitten er textuele verschillen in de diverse edities van LotR, das toch de hele definitie van een EDITie? Zie Wiki bijv "Tolkien undertook various textual revisions to produce a version of the book that would be published with his consent and establish an unquestioned US copyright. This text became the Second Edition of The Lord of the Rings, published in 1965.[41] Houghton Mifflin editions after 1994 consolidate variant revisions by Tolkien, and corrections supervised by Christopher Tolkien, which resulted, after some initial glitches, in a computer-based unified text" When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
quote: Of je moet Grieks of Hebreeuws kunnen dan zit je het dichtst erbij. Het is wel zo dat er verschillende vertalingen zijn: Statenvertaling, NBG, Groot Nieuws, Het Boek etc. Als je het gaat vergelijken dat kiest de ene vertaling om het wat makkelijker te brengen of juist niet. Het is niet zo dat dingen compleet verdraaid zijn, Hoogstens wat woorden (qua vertaalslag) |
|
quote: Wim in disguise? |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Als ze nog een profeet zoeken Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat een zakkenvuller Das wel weer erg christelijk dan weer .. |
|
bij ons zijn het eerder zakjeslegers signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hij is grappig Wel is t jammerlijk dat veel mensen t schisma tussen religie en wetenschap in stand houden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ach andersom werkt het ook vaak genoeg zo. Echter is het ook wel kenmerkend voor sommige gelovigen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |