|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij deed dus gewoon een "Nee jij"tje. |
|
quote:Overigens is je suggestie dat mensen die tradities volgen er niet bij stilstaan en stom zijn nogal ehm... kortzichtig wederom. Sorry. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:] ja, en daarom zou je voor jezelf moeten kunnen beslissen wat de bovgenhand heeft. pos of neg. En bij neg laat de de traditie voor wat ze is en doe je er niet aan mee. Meer zelfs, neem je de luxe van de traditie op in je eigen leefwereld om er mee te doen wat je wil. quote: AIDSbaby's zijn er gedeeltelijk omdat de paus condooms verbiedt. Wortel aanpakken. Doe ik. quote: jaa, Celebrations dozen, ken je die? met Bounty, Twix, Mars, ... al die bwaark troep ik doe altijd voor iedereen een brik chocomelk en een lolly, even triviaal. signature |
|
quote: Er is altijd wel ergens iets ergers aan de hand. Zinloze opmerking dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom eigenlijk rust op zondag? Waarom niet vrijdag? Past ook beter bij de naam. Net zo raar als mensen die op 1 mei, de dag van de arbeid, vrij zijn. |
|
quote: Omdat dat in het grote sprookjesboek staat natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: wel, ik heb vandaag een steekproef gedaan en blijkbaar weten de veel mensen niet eens waarom feestdagen er zijn, hoe ze noemen en wat er precies achter zit. Ik doe HR (personeelswerk), dus ik moet wel bezig zijn met die dingen en dan bedoel ik zowel de religieuze als anders zoals wapenstilstand. Ja, ik ben kortzichtig, uhu... verder doen mensen maar, uit gewoonte. Hell, traditie en gewoonte zijn zelfs synoniemen in de encyclopedie. Maar hey, laat het maar verloederen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-05-2013 19:54] signature |
|
quote: ja, je hebt abortus en abortus. En moord en moord. Maar voor veel religieuzen dus niet. Abortus is altijd moord. Al is het ding 2 cellen groot. en moord? is dat niet genuanceerd in de Bijbel? Wettelijke zelfverdediging bvb? Of het leven redden van een groep mensen door een gijzelnemer te doden? signature |
|
quote: Dan kan het nog steeds moord zijn (of doodslag) maar dan is er sprake van een strafuitsluitingsgrond. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: in de strafwet, ja, maar in de Bijbel? signature |
|
Ik denk dat je voor nuance niet bij de Bijbel moet zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik kan maar proberen hé zelfs in de Islam hebben ze daar boeken voor. signature |
|
quote: Ja? Dat je niemand mag doodschoppen maar dat dat dan wordt genuanceerd met uitzonderingen zoals wanneer het om je overspelige vrouw of gaye buurman gaat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ik zeg niet dat ze echt acceptabel zijn, maar ze zijn er wel signature |
|
Je moet er tenminste niet iedere keer de helft van je leven voor zitten bidden om van God een antwoord te krijgen... signature |
|
Zie iemand wat over je waarden en normen opdringen? http://www.patheos.com/blogs/friendlyatheist/2013/05/30/a-public-school-brought-in-unqualified-christian-women-to-teach-students-about-sex-and-guess-how-that-went/ |
|
Ach ja, Amerikaans, religieus en republikeins. Recipe for disaster. Die lui zijn compleet de weg kwijt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ah, het ouwe vertrouwde niveau van de oude vertrouwde stamgasten weer When your people matter, menstrual health matters |
|
vraag me af waarom er zoveel incest voorkomt in (streng) christelijke families... I am mine own redeemer...! |
|
Komt dat bij christelijke families meer voor dan bij niet christelijke families? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
JA! (streng) zoals getypt... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 30-05-2013 23:05] I am mine own redeemer...! |
|
waarom is er zoveel pedofilie in de kerk? Omdat ze zo vervreemd zijn van de natuur en zoveel afstand proberen te nemen met hun mensvreemde overtuigingen dat ze geperverteerd geraken. Hoe dichter mensen bij God proberen te raken, hoe meer ze de mens in zich achterlaten en veranderen in beesten. en erger [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-05-2013 23:18] signature |
|
true story Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je bent zelf een beest, Hyppie! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |