|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is meer iets voor moslims. Sex met de huisgeit. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote:Intressant zeker. Als het n afstudeer paper zou worden zou je natuurlijk ook n aantal andere factoren meemoeten nemen. Veschrikkelijk is t wel, ik kan er met mijn pet niet bij (alhoewel als mijn kind WMP was, had n flinke lijfstraf wel op zijn plaats geweest hihi). Wat voor werk doe je als ik vragen mag? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ach Hypnosje toch je denkt da je mijn zelfvertrouwen aantaast en dan roep je ook nog dat ik in de minderheid ben boehoe. Wat gemeen When your people matter, menstrual health matters |
|
werk in de (langdurige) verslavingszorg (waar dubbel diagnostiek schering en inslag is, veel mensen met o.a. ptss, borderline etc naast verslavingsproblematiek). [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 01-06-2013 14:51] I am mine own redeemer...! |
|
@Fusion: Gelukkig laat je in je voorspelbare sneren weer je ware hypcoriete aard zien, haatzaaier. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 01-06-2013 14:51] |
|
Nee, jij. |
|
Hoi Ment0l. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Je bent dolkomisch zonder dat je t zelf doorhebt vermoed ik. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Heftige shizzle. Hoe ben je daar zo beland? Bewust voor gekozen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion, wat mij hier opvalt en even van het hart moet is het volgende. Jij vraagt iedereen om bronnen maar zelf kom je er met geen enkele. Of wil je dat boek van je een betrouwbare bron noemen? wouter023 |
|
Als ik wat beweer wat zich in de wetenschappelijke sfeer bevindt, kom ik meestal wel met n bron. Bij welke post oid van mij zou je n bron willen zien? When your people matter, menstrual health matters |
|
En uiteraard kun je de Bijbel als je hem op de juiste manier behandelt als een serieuze bron op sommige vlakken gebruiken. When your people matter, menstrual health matters |
|
Allemaal. En posts van minder dan 3 zinnen worden niet getolereerd. Dat je het weet. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-06-2013 21:47] |
|
De Bijbel, is dat niet het meest verkochte fantasy boek allertijden? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: :') Niet te filmen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is ook echt t enige wat je kunt hè? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik tracht de laatste tijd steeds meer in te zien waarom een mens wel voor het christendom zou kiezen (of mag ik hier niet spreken over kiezen, maar is het meer een soort van loterij?), maar wanneer ik antwoorden toegeworpen krijg dan blijken deze nogal... laten we zeggen... ongefundeerd. Haast puberaal nihilistisch. En dan niet enkel vanuit de ratio, maar ook vanuit esthetisch en ethisch opzicht. Ik bespeur bij de christen enkel vastgelopen verveling, weltschmerz en een drastisch verlangen naar een eeuwig rustpunt. Kan één van de ZM-theisten mij misschien een handje helpen? [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 01-06-2013 22:47] |
|
Dan zou je me wellicht een gerichte vraag moeten stellen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Waarom wel voor het christendom kiezen? |
|
Het korte antwoord is: omdat ik geloof dat Jezus de meest begrijpelijke presentatie van God is. Met het christendom zelf heb ik niet extreem veel. Niet niets uiteraard, maar op sommige vlakken ben ik agnostisch. Ik noem mezelf voor t gemak ook maar christen, maar panentheistische, semi-agnostische volgeling van Jezus met n neiging naar andere religies en theosofien dekt de lading misschien beter ahum. What's in a name. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En welke Jezus is dat dan? Moet ik dan denken aan het Nieuwe Testament of hebben we het hier bijvoorbeeld over de dode zeerollen en het Judas evangelie? Edit: En dat 'begrijpelijke', kan dat niet komen omdat we allen zo doorspekt zijn met het christenmoraal? [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 02-06-2013 0:13] |
|
Ik ben bekende met zowel de traditionele, de gnostische en de mystieke 'versies' van Jezus. Ik zweef ergens tussen de traditionele en de mystieke in, waarbij ik meer neig naar de traditionele, maar een beetje moe van alles discussies over monofysitisme vs miofysitisme vs Nestorianisme vs twee-naturenleer etc etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Uiteraard wordt mijn godsbeeld deels bepaald door de pleg van mijn wieg ja. Net zoals de Hindoe zijn godsbeeld etc. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |