|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dus I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
|
waar ligt krimpen bij rotterdam ? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-11-2002 21:35] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ergens bij rotterdam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
krimpen ligt met de bus 98, 30/40 minuutjes van rotterdam CS vandaan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heh, holy shit, wat een teringgehucht |
|
ja waneer is het hoe laat,en bij wie ken ik maffen of wie wil dr met me op straat slapen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja die dude die er in eindhoven bij was.. die bij mij op de bank sliep.. (in de keuken waar jij je kleertjes hebt staan fohnen.. ) is achteraf toch wat geworden dus.. |
|
quote: kuhl.. maar ik dacht de vriend van feestus.. maar da was dus jouw vriend.. ok |
|
Op zich wel een leuk idee hmjah.... Maar waar kan men dan inderdaad maffen... Buiten slapen is in Januari nou niet echt geweldig tenzij je een Noorse pantserhuid hebt denk ik.... Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Feestus had geen vriend "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Inderdaad Holy shit want Krimpen is best wel een refo plaats.Ik zwem er vaak en er zijn irritant veel refo's daar. |
|
refo is dat weer nieuw |
|
quote: nee |
|
quote: "let's all point at him and laugh" I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: steekt vinger uit |
|
ach krijg toch de tering |
|
ahhhh *aai over bolletje* |
|
en nu weer on-topic |
|
quote: Refo is een normaal woord hoor in deze omgeving! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Net als kerkrat, christenhond, geloofsgenoot Maarruh -- wat is er nu met mijn mooie lijstje gebeurd |
|
quote: Niet zo zeuren amon... als je wil kan je wel met mij en harm mee rijden. |
|
- snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin (ligt eraan, als het in de Baroeg is heb ik een slaapplaats, als het in Krimpen is echter niet) - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Altx (slaapplaats nodig) - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht (slaapplaats gaarne, voor evt. calamiteiten als het in slaap vallen voor 7 uur) - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe - Phaestus (een slaapplaats is erg welkom) - Cadaveria (alleen als ik een slaapplaats heb) - Valorian (alleen als ik een slaapplaats heb) - PsYcHo (kan het niet maken om niet te komen) - Carnagath komt ook!!! dus meiden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Waar blijven de foto's??? (ik denk alvast vooruit...) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |