|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Krimpen? Aan de IJsel of zo? Wanneer dan? En waar lag dat ook alweer? |
|
quote: Waarschijnlijk 18 januari, en Krimpen ligt vlakbij Rotterdam.. Dus |
|
quote: hij dus.. sorry.. ga maar weer braaf ontopic verder.. |
|
Flatteuze foto |
|
ja zeg.. ik moest toch iets drop zetten.. |
|
hahaha |
|
quote:Oh da's wel cool. Wel ver weg... Hmm, ik zal er nog over denken. |
|
quote:ah please Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Alleen als ik je lipstick mag lenen. |
|
quote:nou ik zal er zelf nog eens over nadenken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is een puik idee Bartstra. Als ik kan dan ga ik mee. He, had je Nocturnus nou al gechecked? Sommige goden kun je niet ongemoeid laten Thus spoke the night spirit.... |
|
Voor de mensen die met de trein komen S_S kan op en neer rijden van centraal tot krimpen [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-11-2002 15:34] Wiegen Meister ! |
|
quote: en wij houden van jou! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: U en de mede ZM'ers zijn welcome Wiegen Meister ! |
|
en nu maar hopen dat het in de Hut door kan gaan Ik heb nog niets gehoord.. |
|
quote: Ook de mensen die met de metro naar Centraal komen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
w00 and yay.. Hail S_S "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Kun je je auto safe parkeren daar naast die Hut? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er is parkeermogelijkheid genoeg en in Krimpen staat je auto echt wel safe. Daar gebeurt nooit iets... Don't blush when I rip you open |
|
Euh, ben je wel eens sarcastisch of meen je het echt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hahaaha..ik meen het echt! Don't blush when I rip you open |
|
Hey Shadow_Smile, hoeveel plek heb je in je auto? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zoals Jane al zei -- ja Alleen is de Hut totaal onvindbaar als je er nog nooit geweest bent.. En als je je auto bij de hut wilt parkeren moet je een übersmal en steil pad af.. Het is denk ik, als het in de Hut door kan gaan, wel zo handig om bijvoorbeeld bij het busstation te Krimpen af te spreken. Anders is er meer sprake van een zoektocht ipv een meeting Vanaf het busstation is het max. 10 minuten wandelen naar de Hut, en er is ruim voldoende parkeerplaats. |
|
Ik wil anders ook wel ff met een auto heen en weer karren. En dan hoeft S-S maar te volgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |