|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hej great, dan sleep ik wellicht mn lijf ook nog naar die meeting [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 09-01-2003 0:31] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Cool Enne -- nachtlijn 4 stopt ONDER de Algerabrug (bij de trappen), halte Ketensedijk.. En die bus rijdt tot 4.35 vanaf CS, elke 30 minuten |
|
quote: *kuch* |
|
Dit verduidelijkt alles enorm! Dank U! |
|
quote: dit wilde ik ff horen |
|
Als ik zo die kaart lees,. kunnen we nog gaan zwemmen ook Wiegen Meister ! |
|
Ik ben een rund in de weg vinden. Dus reken niet op mij. Ik laat me wel begeleiden! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Als je mijn routebeschrijving + kaartjes uitprint kan je geblinddoekt de weg nog vinden Maar, nogmaals, wil ik proberen een tijd af te spreken. Als niemand protesteert sta ik bij deze om 20.30h op het busstation in Krimpen. Iedereen die met het OV komt + plan via www.ov9292.nl je route zodat je rond die tijd daadwerkelijk aanwezig bent. Iedereen die met de auto komt: www.routenet.nl. Als je naar postcode 2922HL plant kom je op het busstation uit, alwaar riante parkeergelegenheid is. Als er nog vragen zijn: ik hoor het wel.. Ik ga Firefox zo ff bellen, kijken of ik/wij eerder in de Hut kunnen zijn om hem uit te bouwen met zeil.. Als dat mag althans Verder -- eigen muziek meenemen kan, zelf meegenomen sterke drank mag genuttigd worden, bla bla bla. Proost *edit* De goede postcode doorgeven kan best handig zijn [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-01-2003 20:40] |
|
Hoe zit het eigenlijk met het bier? Wat betaal je daar eigenlijk voor? |
|
quote: In de guldentijd was het 30 gulden PER KRAT zal nu 14 pleuro zijn ofzo.. |
|
quote: Valorian en ik zullen haar blindegeleiden hond dan wel wezen |
|
quote: Ah kijk ... dus geen achterlijke-prijzen-van-de-hedendaagse-horeca. Machtig ... |
|
Wat een Gezeik.. Kou Slaap, bla.. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Ik zal Snaack om 20:30 weg gezelschap houden. |
|
Volgens de routeplanner van het OV, zal ik of om 20:13 of om 20:44 arriveren.. wachten jullie een kwartiertje op me dan? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
tenminste, als ik het goede einstation heb ingevuld.. hoe heet het daar? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Busstation of anders raadhuisplein |
|
Ik denk dat ik niet meer aanwezig zal zijn. Als klein meisje helemaal alleen daar naar een stel zuipende vaten...zonder geld heeft geen nut. Dus veel plezier aan u toegewenst "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:ik zal je missen |
|
quote: Die zuipende vaten vinden het heus niet erg om kleine meisjes een drankje aan te bieden "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Je mist niets als je niet weet wat het is "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Wat zijn we filosofisch vanavond |
|
quote: Nou misschien juist wel..en wat moet ik daar, in mn eentje..Als ik niemand ken ben ik altijd kei verlegen. Pas als ik mensen beetje leer kennen enzo en ik wat drankjes op hebt gaat t wel goed. Maar ik vind t nogal eng "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Maar het is wel zo. Als je niet weet hoe iets is kan je het ook niets missen, toch "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |