|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik hoorde dat Piet Veerman misschien ook gaat, maar ik zal het nog even aan hem vragen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Ik vind het wel redelijk in het midden liggen ja, niet precies. Maar toch! edit: ohh ik kom niet, eheh. Maar dat mocht al wel duidelijk zijn. Het is TEver weg [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 09-11-2002 15:07] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
A'dam ligt helemaal niet in het midden ook niet redelijk in het midden, maar ik geef toe het is wel makkelijk bereikbaar Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik hoop dat het niet regent die dag, want de hut is zo vol! Don't blush when I rip you open |
|
ff voor de duidelijk de hut is heel primatief. Mannen moeten buiten zeiken en voor de vrouwen is er een wc die elke keer bijgevuld moet worden. Dus wees gewaarschuwd. |
|
Leuk...het lijkt me echt heel gaaf om jullie allemaal een keertje te zien! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik ben ook benieuwd bij het shredfest heb ik er niet zoveel ontmoet. |
|
quote: Hij kent hier meer mensen dan ik. Op grimnir en ghoulli na. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht |
|
quote: JAAAAAAA, gaan wij elkaar dan toch ten langen leste (hmmzz...dat was het toch?)ontmoeten!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Wil je dat zo graag dan |
|
quote: let op de de Dwaal... ach, het lijkt me gezellig om iedereen (of een deel van iedereen) eens te ontmoeten ik val in herhaling I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Oh, was je sarcastisch... dat had ik niet door, sorry. "" |
|
quote: Daar ging het mij niet om. Je bewoording was kwam een beetje homeaux over--> "Deze beslissing mag Azzie maken of we gaan komen." |
|
Zeg lekker aardappeltje....zouden wij eventueel op uw vloer mogen neerploffen na het feest? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Is er een definitieve datum? Kijken of ik verlof kan krijgen van me werk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jij doet het vervoer |
|
quote: ik zeg trein I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dude, ik kom ook van Duitsland onderhand! |
|
Hmmm...misschien kom ik toch wel, ik heb een slaapplek op 5 min lopen vanaf de Hut. Don't blush when I rip you open |
|
Speciaal voor Greycloak *schop* Don't blush when I rip you open |
|
Hmm, wat veur een dag, en is dat Krimpen aan den Ijssel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jep Ook wel Bekrompen aan de Greppel genoemd, de dag is nog niet helemaal duidelijk geloof ik. Don't blush when I rip you open |
|
Zaterdag? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |