|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
11 januari - 18 januari - SnaacK - Gummibeer |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx Ik reis het hele land af voor meetings en dan zal ik er niet zijn als er een meeting in m'n eigen provincie georganiseerd wordt, zeker? Datum maakt mij trouwens niet uit. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Bint 11 januari - 18 januari - SnaacK - Gummibeer - Bint (11e heb ik al een zuipweekendje ) |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint 11 januari - 18 januari - SnaacK - Gummibeer - Bint (11e heb ik al een zuipweekendje ) Hey, laat mij eens op die lijst staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Me wanna go! me wanna go! |
|
quote: Mag ik met je meekomen? |
|
quote: zet je naam er dan bij dick |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher |
|
Goed, als er niemand bezwaar tegen heeft probeer ik de Hut te regelen voor 18 januari |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) Bazzio Attacks!!! |
|
Is het niet mogelijk om de meeting op een vrijdag te organiseren Ik moet de zondag werken |
|
krijg nu wat een meeting in mneigen dorpje !!! heel misschien ben ik er ook nog wel even Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nog tijd zat om vrij te vragen he . |
|
Ik schreef quote: Waarop Kimmie reageerde met quote: Ik beloof mij te zullen gedragen !!! Zo erg ben ik nou toch ook weer niet Wiegen Meister ! |
|
Hmmm...een ZM-meeting in dat christelijke polderdorp... Don't blush when I rip you open |
|
Speciaal voor Kramy |
|
quote:klinkt gaaf, maar moet ik kijken of ik tijd heb. Ik wil wel is met beli een Guiness drinken en kan ik met tnightmare over black metal met sfeer praten |
|
quote: Je vergeet het beste !!!!! S_S ontmoeten !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: if you think so |
|
Alweer een! |
|
wrom moet dat allemaal zo ver weg, wrom niet ergens in het midden van het land. Utrecht, Amsterdam ofzo? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
A'dam midden in het land? |
|
quote: dan wordt de hoofdactiviteit zeker het vangen, martelen en uiteindeijk verbranden van Christenen nou, in dat geval..... ik kom ook Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S !!!!!!!!!!! - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor -------------------------------------------------------------------------------- waar hangt Psycho ergens uit?? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |