|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tip rij met mij mee ik kan goed rijden |
|
OK, waar woon je? Krimpen, wher the fuck is Krimpen?! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ergens bij Rotterdam in de buurt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik rij beter dan jullie 2 bij elkaar Stap bij mij in [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 20-12-2002 17:37] Wiegen Meister ! |
|
haha ik kan het aller aller aller beste rijden |
|
quote: Ik heb beter geluid in de auto 2x 125 watt 2x 130 watt Ik kan van 100 meter afstand jouw auto ook van geluid voorzien Wiegen Meister ! |
|
bij mij is het gejat |
|
Bij mij is de cd-wisselaar kapot |
|
Mensen die op Rotterdam CS opgehaald willen worden: * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, Dit is nog niet helemaal zeker * Valorian * Shagrath666 (ik kom met Agamidion mee) * Mörke (saldo ook belangrijk) Word al een aardige lijst |
|
Is het niet veeeeeeeel handiger als iedereen op Rotterdam CS gewoon bus 98 of 97 pakt? Dan sta je binnen 30 minuten op het busstation in Krimpen! Daar zouden we dan af kunnen spreken en naar de Hut toelopen, a 5 minute walk.. |
|
quote: Klinkt veel handiger ja! |
|
Inderdaad, is ook nog eens lachen met 25 man in een bus stappen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tada! Wat een helder moment in dit topic. Don't blush when I rip you open |
|
Tis jullie keuze My maakt het geen FUCK uit om op en neer terijden Wiegen Meister ! |
|
quote: Dat dacht ik ook al De 5 Molukkers die altijd achterin de bus zitten zullen gek opkijken als er 25 grimme christengruizers in de bus stappen |
|
quote: Hmmmmmmmmm mischien moet ik dan ook maar eens de bus nemen Wiegen Meister ! |
|
quote: LOL, inderdaad ja, compleet met liters bier bijlen voor het hout en 14 molotov-cocktails, natuurlijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dus kan ik gelijk op de fiets naar de hut en beginnen met zuipen. |
|
quote: Kan je alvast oefenen op de Molukkertjes Damned, die mannekes zijn irritant!! Denken echt dat de bus én Krimpen van hun is |
|
quote: Wat hebben die gasten toch met ons openbaar vervoer,eerst de treinen nu dit! |
|
Heej Snaack, hoeveel mensen gaan er nu komen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmmmm.... ik denk dat ik ook maar die bus ga pakken |
|
quote: Krimpen mogen ze van me hebben hoor, ik geef ze nog geld toe, ... kutdorp Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Geen idee.. Een man of 25 ofzo? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |