|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snaack zei Ben net gebeld dat we 18 januari de Hut in kunnen 18de dus Is dat te lopen vanaf de hut naar rotterdam cs binnen 50 min? Ik heb niet zoveel geld namelijk.... (mischien tegen die tijd wel als ik eindelijk werk heb maar dat weet ik pas volgende week) You will never have, what i never had. |
|
quote: Are you crazy???? Nee dat is niet te lopen binnen 50 minuten, misschien kunnen wat Z-emmers een taxi delen en de kosten spliten? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Kan toch gewoon tussen bepaalde tijden afspreken en dan met de bus naar Krimpen gaan?? Daar iemand ontmoeten die wél weet waar het is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat was wel de bedoeling, anders vind niemand de hut. De bus stopt op het busstation, de eerste halte in krimpen, dat is een goed trefpunt. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Maar dan is die hele taxi toch niet nodig? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
De taxi is meer voor de terugreis bedoelt, tenminste dat begreep ik.... Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ow ja...... Ik moet eens wat beter lezen. Een taxi zou dan idd wel handig zijn ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pas maar op in Krimpen, komt er een paard en wagen als je een taxi besteld! Sorry Gummibeer, PsYcho, Firefox, Jester666 Don't blush when I rip you open |
|
Jawohl! Ik heb verlof gekregen den 18e en 19e januari, dus ik ben er 100% zeker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
Dat word een heerschend nachtje President Snaack! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja zekers vieze president Heiden |
|
quote: sorry!! Mmhz.. n maat van me treed die dag in de Baroeg op.. maar die komt nog vaker.. dus ik zal er wel zijn.. op het busstation.. heeft iemand ongeveer n idee van hoe laat? want ik moet eerst werken en voordat ik dan richting krimpen kan vertrekken is het half 7 ofzo vanuit Breda.. |
|
Hmm.. Ik stel voor dat we rond 20.30 verzamelen op het busstation in Krimpen. |
|
quote:moet lukken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik zal er zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
--> [S_S Herhaal z'n berricht nog maar een keer] <-- quote: Jullie mogen lopen,... maar dat is een pokke eind van zeeeer veeeeeeeel kilometertjes!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-12-2002 16:09] Wiegen Meister ! |
|
quote: HEIDEN !!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Gewoon op het station een paar taxi-busjes laten aanrukken, flink volproppen met ZM-ers en dan naar Krimpen, dat zal niet echt duur zijn volgens mij. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Die staan altijd al te wachten op CS.. Maar een taxi naar krimpen kost 25-30 pleuro denk ik, ze zijn duuuuur geworden |
|
jezus daar kan je 3 kratten bier voor halen! |
|
quote: Bussies zijn zowie zo al duurder dan een taxi en idd een taxi kost tussen 25 en a 30 Eurotjes als het niet duurder is. Wiegen Meister ! |
|
bussen 97/98 rijden vanaf CS en vanaf Capelse Brug kan je praktisch elke bus nemen, op een paar bussen na stoppen ze allemaal op het busstation. is 4 strippen vanaf CS naar Krimpen. |
|
anders rij ik ook wel een keer op en neer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |