|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Valt nog mee dan. Grolsch of HJ toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen idee wat ze deze keer in huis halen.. Vermoedelijk Grolsch, HJ, Dommelsch en Heineken. Bier, bier en uilezeik dus |
|
Nee hoor... 3 keer geweldig en 1 keer goor ! Ik, Wil Schuurman |
|
Homo's Heineken GOED Dommelsch GOED HJ GOED Grolsch PISWATER |
|
Dommelsch wel te zuipen, okee, maar koppijnbier en dus niet rendabel op feesten. Snaack, zeg er wat van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heineken goed en grolsch piswater ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ga je mond spoelen, Homeau Heineken bier noemen is hetzelfde als.. uhm.. Korn metal noemen! |
|
Dommelsch wel te zuipen, okee, maar koppijnbier en dus niet rendabel op feesten. Snaack, zeg er wat van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Jenje is nog niet wakker denk ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jenje is zeer goed wakker .. Ik kan Heineken prima drinken (maar heb er ook mee leren drinken, daar komt het van denk ik. Grolsch kan me weinig boeien, zwak slap biertje) |
|
quote: Jongen, als je bier hebt leren drinken mbv Heineken, heb je nog helemaal geen bier leren drinken Smerige chemische troep Bah bah bah! Grolsch, dat is écht bier, veel hop, lekker bitter, je proeft het bronwater in het bier, perfect Een Grolsch beugel is mijn favo pilsje! |
|
quote:Ja, je wilt ook niet weten waar ze in dat onbedorven stukje natuurschoon dat Amsterdam heet (zie mijn subtitle) het onvervalst schone water vandaan halen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
UIT DE FUCKIN' GRACHT!! Dit slaat nergens op. |
|
Niet te hard roepen, Mörke, strax krijgen we die drek niet meer op op de meeting omdat iedereen dan al weet wat er in zit! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan maar HJ. Bazzio Attacks!!! |
|
We kunnen zelf natuurlijk ook iets voor bij het bier meenemen Zoals whiskey, vodka Ik neem iig een flesje Stolichnaya mee. |
|
Ik ga het puur bij bier houden, tenzij er mensen zijn die denken er baat bij te hebben me écht dronken te zien; dan ga ik wel van alles door mekaar heen zuipen. Maar tot die tijd... Neh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Komt nu wel erg dichtbij |
|
Grolsch is geen piswater! dat steekt met 100 koppen boven Heineken uit "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Klopt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: U heeft smaak |
|
quote: Hehe, zoals bier, plum , bailey's en flugel op een avond "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Je vergeet de BrEeZah |
|
quote: Dacht het wel Maar Heineken kan ik ook wel drinken als er gewoonweg niets anders is zoals in de 013 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |