|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat spreken we tzt dan wel af ok |
|
quote:Zoek maar vast iemand met lef uit... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is wel wat voor mij |
|
Als jij weet waar De Hut is vanaf het busstation ben jij de man! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dan kan je beter met de bus naar Capelse Brug en daar 10 minuten ofzo de bus pakken |
|
quote: Tuurlijk ik woon in dat gehucht dus weet het te vinden. |
|
quote: Ik heb alleen geen flauw idee waar die Hut zich zo'n beetje bevindt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Vanaf centraal gaat S-S heen en weer rijden en ik denkelijk ook dus... Je hoeft niet nog eens naar capelse brug. |
|
quote: Ik rijd wel met een van jullie mee: dan raak ik zeker weten niet verdwaald. En het is nog gezelliger ook! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
Gummibeer komt ook dus meiden. |
|
nou dan kom ik niet meer hoor |
|
We laten wel wat voor je over. |
|
he gummi dan kunnen we samen terug kruipen |
|
quote: Zekers en Dwaallicht kan ook gelijk meekruipen. [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 17-11-2002 17:52] |
|
Woa, Krimpen...en ik woon in Rotterdam..hmm Ik ben nog een redelijk newbie hier, maar het lijkt me hoe dan ook best gezellig om te komen, als dat mag. Nog 1 vraag die ikzelf ongetwijfeld kan beantwoorden, ware het niet dat de thread vrij lang is: Is er al een datum kortgesloten? Alvast bedankt! |
|
Natuurlijk mag je komen! Ennuh het is nog niet eens zeker of het doorgaat. Hou dit topic in de gaten.... - welkom Rotterdammer! - [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 17-11-2002 18:36] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik wil je best een datum geven maar.... Lees het topic maar ff door. Je bent van harte welkom. |
|
OK, bedankt! Ik zal alles in de gaten blijven houden...! |
|
Zijn er nog mensen die een slaapplaats zoeken. Ik heb er nog wel een paar als jullie het niet erg vinden om je eigen slaapzak en luchtbed mee te nemen. |
|
quote: Oh, als dat kan, graag! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Je bent welkom. Heb nog plaats voor twee anders worden mijn ouders gek. |
|
quote: Hmmmm tja,...... ik kan een keer extra op en neer rijden. Maar volgens mijn rijbewijs mag ik max. 8 personen in een auto hebben. In mijn marbella moet dat heus wel passen beetje proppen kan geen kwaat Wiegen Meister ! |
|
quote:Zou ik voor de zekerheid kunnen reserveren, als dat met de treinen niet lukt? MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |