|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja daar kunnen we wel heel de avond van drinken |
|
Was ik wel van plan. Maar dat doen we het nieuwe jaar wel. |
|
Mensen die opgehaald willen worden uit R'dam * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus |
|
* Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tuurlijk ben je welkom! en je maakt van zelf wel wat bekende daar! |
|
ik ben gewoon heel onzeker en loop er altijd maar wat als een zombie bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Stap dan bij in de auto !!!! Dan weet je zeker dat je zombi/wit bent aan het einde van de rit Wiegen Meister ! |
|
dan gaan we elkaar zien orion |
|
gaan we dan chatten/msne over bassen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
uiteraard |
|
we kunne ze ook meenemen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe ik woon in krimpen dus... |
|
mooi dan ken ik mooi jou kamer ff zien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe ehh ben je een meid? |
|
*ooh ben jij er zo 1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe maar als er tijd is kan je wel ff checken hoor |
|
Zie je wel Orion gewoon komen! Je kan ook nog lekker backstage bij PsYcHo langskomen dus |
|
om lekker ff te jammen |
|
ja dit is op afstand ik bedoel ja dit is gewoon makelijker contact leggen. ik heb hier totaal geen vrienden,wel es mensen met wie ik een praatje maak maar verder ook niet. ik weet niet waar het aan ligt maar i kvind het gewoon moeilijk. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ach ik lul tegen iedereen dus dat komt wel goed |
|
En als iedereen je links laat liggen kan je altijd bij mij in het hoekje komen zitten "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Is S_S (ikku) dan ook welkom ??? Wiegen Meister ! |
|
zou ik dan ene pakje kaarten meenemen , hebben we iets te doen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
joah! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |