|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De hut is zelf een micado spel..... |
|
ja wat is het trouwens die hut? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) Wiegen Meister ! |
|
quote: |
|
De lijst is al aardig lang. |
|
quote: Dan word het nog eens druk op het dak van de auto's Wiegen Meister ! |
|
Rijd psycho nu ook of moeten we een paar keer rijden. |
|
eigenlijk is X-mass toch al Z meeting gezien het aantal zm-ers dat er komt |
|
quote: Hmmmm ik kom iig niet naar het X-mass feest toe |
|
quote: Stuur hem anders ff een mailtje Wiegen Meister ! |
|
ik ga afhaken peeps |
|
quote: ik ook niet en nog meer niet... en als we in die bunker zitten dan ben je allemaal bij elkaar, in 013 kan je gaan zoeken "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: nah *pats* |
|
nah aerobed dat valt me nou van je tegen |
|
WAAROM!? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
dan moeten we het feest maar uitstellen tot een datum dat hij wel kan |
|
ik rij ook wel heen en weer |
|
quote: |
|
|
|
ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor de mensen die met mij meerijden. Jullie zijn toch wel verzekerd. |
|
Op 19 december 2002 18:02 schreef Cadaveria het volgende: ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian * Shagrath666 (ik kom met Agamidion mee) BEHHH! |
|
* Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian * Shagrath666 (ik kom met Agamidion mee) * Mörke (saldo ook belangrijk) Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |