![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De hut is zelf een micado spel..... ![]() |
|
ja wat is het trouwens die hut? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden ![]() * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
De lijst is al aardig lang. ![]() ![]() |
|
quote: Dan word het nog eens druk op het dak van de auto's ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Rijd psycho nu ook of moeten we een paar keer rijden. ![]() |
|
eigenlijk is X-mass toch al Z meeting ![]() gezien het aantal zm-ers dat er komt ![]() ![]() |
|
quote: Hmmmm ik kom iig niet naar het X-mass feest toe ![]() ![]() |
|
quote: Stuur hem anders ff een mailtje ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
ik ga afhaken peeps ![]() |
|
quote: ik ook niet ![]() en nog meer niet... en als we in die bunker ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: nah *pats* ![]() |
|
nah aerobed dat valt me nou van je tegen ![]() ![]() |
|
WAAROM!? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
dan moeten we het feest maar uitstellen tot een datum dat hij wel kan ![]() |
|
ik rij ook wel heen en weer ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden ![]() * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Voor de mensen die met mij meerijden. Jullie zijn toch wel verzekerd. ![]() ![]() |
|
Op 19 december 2002 18:02 schreef Cadaveria het volgende: ff de lijst weer neer zetten, voor de mensen die van het CS Rottrdam willen opgehaald worden ![]() * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian * Shagrath666 (ik kom met Agamidion mee) BEHHH! ![]() |
|
* Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa * Phaestus * Orion (als ik welkom ben,en er wat bekende mee gaan) * Cadaveria, DIt is nog niet helemaal zeker, misschien zijn er autoplannen. Maar voor de zekerheid... * Valorian * Shagrath666 (ik kom met Agamidion mee) * Mörke (saldo ook belangrijk) Dit slaat nergens op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |