|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - Angela Mortis * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) - Asherah - TNightmare - witch - Agony * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) * komen niet vanwege tentamens * - Wickedkimmie - Wladimir *komt waarschijnlijk (of:mogelijk)* Dunne_Hein +1 *komt niet wegens een triest geval van blutheid* - winters rage [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 12-01-2003 5:26] My madness, my sadness |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - Angela Mortis * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) - Asherah - TNightmare - witch - Agony * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) * komen niet vanwege tentamens * - Wickedkimmie - Wladimir *komt waarschijnlijk (of:mogelijk)* - Dunne_Hein +1 *komt niet wegens een triest geval van blutheid* - winters rage *Komt niet omdat 'ie daar gewoon geen zin in heeft* - Slechtheid |
|
Fuck dat.. motivatie is niet belangrijk als je toch niet komt, dus: quote: |
|
Ik ben ook zo blut als een kweeniej..maar wil toch wel heel graag zien wie al die mensjes zijn. Wil ik Gummie vragen om speciaal voor mij op een neer te rijden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Asherah en ik zouden ook liefst een slaapplaatsje vinden... help? |
|
Godverdomme... ik kom ook niet.. Het spijt me, ik had jullie allemaal wel willen zien (vooral benieuwd naar onbekenden) Maar helaarsch, en andere maal dan maar. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Oeh jullie mogen wel hier blijven slapen hoor. Delft is toch vlak bij krimpen... Zenial |
|
Jaja, ik ben burgelijk... *trapt de open deur alvast zelf maar in* Dit slaat nergens op. |
|
quote: Inderdaad, geen slaapplaats = wij niet komen. |
|
Ik heb maar een eenpersoonsbed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
twijfel |
|
quote: Dat vinden Asherah en AgonY vast niet erg. Ik kom niet. |
|
quote: Ik wel want dan moet ik natuurlijk op de grond slapen Maar waarom nemen jullie gewoon geen tent mee? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Geef ze dan een slaapplaats op voorwaarde dat jullie alledrie in dat bed slapen, dan heb je ook nog wat aan je gastvrijheid. |
|
Oeh, ik zou geen nee zeggen tegen 2 Belgische dames in mijn bed... Dit slaat nergens op. |
|
quote:Omdat het vriest |
|
quote:Ik wel, zou aan één mijn handen al vol hebben, denk ik. Hoop ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat vat ik dan maar als n belediging op |
|
|
|
quote: Ik kan er niets beledigends uit halen hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Je moet ff Greycloak zn boontje voor Agony in rekening brengen |
|
boontje? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Boontje... tjah, hoe zeg je dat nu in t nederlands? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 12-01-2003 17:15] |
|
Is er wel genoeg hout? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |