|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
toch mijn verontschuldiging Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: quote: Zo nu staak er wel bij [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 19-11-2002 10:21] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: WEEEEEEEEE Gezellie! |
|
quote: zekor weten!! weet waar t ligt,maar zie nu maar s in me eentje naar Krimpen te reizen Is er al een datum bekend btw? heb niet heel t topic gevolgt...ben te lui om t heeeeeeeele topic te gaan nalezen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Het worden er inderdaad veel Snaack.Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Arme refo's als ze dit binnen zien komen in Krimpen hebben wij het dorp voor ons alleen |
|
- snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin (ligt eraan, als het in de Baroeg is heb ik een slaapplaats, als het in Krimpen is echter niet) - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer (doet het vervoer van centraal naar bier) - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S (Doet het vervoer van centraal naar bier) - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Altx (slaapplaats nodig) - Bint - Decipher - Orion (gezocht slaapplaats+gezeldschap ) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht (slaapplaats gaarne, voor evt. calamiteiten als het in slaap vallen voor 7 uur) - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe - Phaestus (een slaapplaats is erg welkom) - Cadaveria (alleen als ik een slaapplaats heb) - Valorian (alleen als ik een slaapplaats heb) - PsYcHo (kan het niet maken om niet te komen) - Carnagath komt ook!!! - Heiden(ook onder voorbehoud) - Sorpresa komt ook!!! - FireFox (onder voorbehoud) - Black Lily (onder voorbehoud) en wederom werd ik van de lijst afgemieterd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Gaaf! Dank je gummi MuayThaigerrr!! |
|
hmzz..nog een keer kan iemand mij maybe vertellen welke datum/dag 't is? plzzz "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Er werd voorgesteld ofwel 11 ofwel 18 januari en ik geloof dat de voorkeur lichtjes naar 18 januari ging, maar er is momenteel nog niets zeker... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dank je wel 11 of 18 is allebei ok dus de rest kiest maar [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 19-11-2002 15:49] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
YES!! Ben net gebeld dat we 18 januari de Hut in kunnen Ze gaan nu nog mensen zoeken om de hut héél de nacht open te houden.. Dat wilde ik jullie ff laten weten |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: HAIL Snaack Wiegen Meister ! |
|
Neem btw CD's mee die je leuk vind, ze draaien zelf muziek maar het is geen probleem af en toe onze teringherrie te draaien |
|
quote:af en toe aangezien er zo rond de 35 mensen komen.. en ga er vanuit dat iedereen 1 of 2 cd's mee neemt. valt er dan nog te spreken van af en toe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het is niet zo dat ze daar R&B, House, weet ik veel wat draaien hoor 99% van alle mensen die in de Hut komen/ achter de bar staan zijn zelf ook metalheads, dus ik zou me niet druk maken om de muziek die gedraaid wordt |
|
hell yeah! EN even tussen alle bedrijven door: Ik neem aan dat er toch heel veel mensen van ver komen. Hoe gaan die dan allemaal terug?Heel vroeg met de trein terug of door feesten tot de volgende ochtend?? De laatste trein naar Dordrecht vanaf Rotterdam gaat al om 01:07... Hoe doet de rest van jullie dat? [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 20-11-2002 16:37] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
gewoon heel de nacht blijven hangen en zuipen tot je van je barkruk af lazert |
|
d'r is daar weiland genoeg om te slapen Wiegen Meister ! |
|
hihi gossie aan jullie hebbik ook veel he Van mn barkruk lazeren door te veel alcohol heb ik al snel dus... hihi..moet samen met Carn naar mijn huis, volgens mij moeten we maar de eerst de beste trein sochtends nemen lol de eerste trein gaat om 04:57 [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 20-11-2002 16:36] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Neem mijn vaders zijn cd's van rob de nijs wel mee. |
|
quote: Gummibeer mag op de binnenplaats van de Hut gestenigd worden als hij het in zijn botte harses haalt Rob de Nijs op te zetten (tenzij hij het letterlijk neemt ) |
|
Waarom word het nou in zo een gehucht als Krimpen gehouden |
|
quote: Ik weet het neit maar ben er wel blij mee. 15 min fietsen van mijn huis. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |