IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : ZM-Meeting in Krimpen Vorige pagina | Volgende pagina
gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 10-01-2003 21:51 by gummibeer Profiel van gummibeer

quote:
Op 10 januari 2003 21:48 schreef Sorpresa het volgende:
Nou misschien juist wel..en wat moet ik daar, in mn eentje..Als ik niemand ken ben ik altijd kei verlegen. Pas als ik mensen beetje leer kennen enzo en ik wat drankjes op hebt gaat t wel goed. Maar ik vind t nogal eng
Ben precies hetzelfde maar na een paar bier is dat zo voorbij. Kom maar gewoon dan gaan we wel samen verlegen zijn in een hoekje.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-01-2003 21:52 by Phaestus Profiel van Phaestus

De meeste mensen kennen niemand daar.. Feit is dat er gewoon allemaal mensen komen die je toch een beetje via een forum kent en die op zijn minst één belangrijke interesse gemeen hebben.. Metal!

Zoiets wil je toch gewoon niet missen !

(ik denk dat ik ook maar een politieke partij opricht.. dit zit vol met overredingskracht!)


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 10-01-2003 21:53 by gummibeer Profiel van gummibeer

quote:
Op 10 januari 2003 21:52 schreef Phaestus het volgende:
De meeste mensen kennen niemand daar.. Feit is dat er gewoon allemaal mensen komen die je toch een beetje via een forum kent en die op zijn minst één belangrijke interesse gemeen hebben.. Metal!

Zoiets wil je toch gewoon niet missen !

(ik denk dat ik ook maar een politieke partij opricht.. dit zit vol met overredingskracht!)
Mij heb je overtuigd ik stem op jou


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-01-2003 21:53 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 januari 2003 21:51 schreef gummibeer het volgende:
Ben precies hetzelfde maar na een paar bier is dat zo voorbij. Kom maar gewoon dan gaan we wel samen verlegen zijn in een hoekje.


Ja dat vind ik eigenlijk wel een super plan!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-01-2003 21:54 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 januari 2003 21:52 schreef Phaestus het volgende:
De meeste mensen kennen niemand daar.. Feit is dat er gewoon allemaal mensen komen die je toch een beetje via een forum kent en die op zijn minst één belangrijke interesse gemeen hebben.. Metal!

Zoiets wil je toch gewoon niet missen !

(ik denk dat ik ook maar een politieke partij opricht.. dit zit vol met overredingskracht!)


Ik ook, bij de volgende verkiezingen want voor deze lukt t je niet meer om een partij op te richten

Op wie gaan jullie stemmen


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 10-01-2003 21:54 by gummibeer Profiel van gummibeer

quote:
Op 10 januari 2003 21:53 schreef Sorpresa het volgende:
Ja dat vind ik eigenlijk wel een super plan!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-01-2003 22:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 januari 2003 21:53 schreef Sorpresa het volgende:
Ja dat vind ik eigenlijk wel een super plan!


Gewoon komen jôh!!!

Enne -- ik heb ook op OV9292.nl gezien dat, indien je de bus op CS neemt je om 20.44 aankomt in Krimpen.

Er is een andere route -- namelijk vanaf CS met de metro naar Capelse Brug en daar de bus van 20.14 pakken, ben je om 20.19 in Krimpen.

Die route gaan Jane, ZM + friends en ik iig nemen. En ZM neemt ter herkenning een Slayorrrrrrrrr vlag mee waar ik op CS mee ga staan.

Dus -- Iedereen die via CS gaat kan mij herkennen aan de slayorrrrrrrrr vlag (en ik ben bijna 2m lang..)

Daarom stel ik voor om 19.30 op CS te verzamelen.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-01-2003 22:03 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 januari 2003 22:02 schreef Snaack het volgende:
Gewoon komen jôh!!!

Enne -- ik heb ook op OV9292.nl gezien dat, indien je de bus op CS neemt je om 20.44 aankomt in Krimpen.

Er is een andere route -- namelijk vanaf CS met de metro naar Capelse Brug en daar de bus van 20.14 pakken, ben je om 20.19 in Krimpen.

Die route gaan Jane, ZM + friends en ik iig nemen. En ZM neemt ter herkenning een Slayorrrrrrrrr vlag mee waar ik op CS mee ga staan.

Dus -- Iedereen die via CS gaat kan mij herkennen aan de slayorrrrrrrrr vlag (en ik ben bijna 2m lang..)

Daarom stel ik voor om 19.30 op CS te verzamelen.


Om half 8 al op CS Rotterdam???Damn das vroeg, hoe laat begitn die zooi dan?
Maar goed ik denk dak wel kom misschien


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-01-2003 22:05 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 januari 2003 22:03 schreef Sorpresa het volgende:
Om half 8 al op CS Rotterdam???Damn das vroeg, hoe laat begitn die zooi dan?
Maar goed ik denk dak wel kom misschien


Half 9 hebben we op het busstation afgesproken.. Zijn we om 20.45 in de Hut..


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-01-2003 22:11 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Voor de mensen die het niet kunnen vinden, later komen, te laat zijn, gewoon de dronken zijn om het te kunnen vinden,..........

--> S_S geeft z'n buzzer nummer, bliep met je mobile nummer (GEEN SMS) naar dat nummer.Heb je geluk en is het niet telaat dan kom ik je halen --> 06 65336916 (1,10 euro per keer dat je beld)

Voor de irri ZM'ers --> Spammen naar dat nummer moet je zelf weten het kost jou alleen

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-01-2003 22:12]


Wiegen Meister !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2003 23:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 januari 2003 22:02 schreef Snaack het volgende:
Gewoon komen jôh!!!

Enne -- ik heb ook op OV9292.nl gezien dat, indien je de bus op CS neemt je om 20.44 aankomt in Krimpen.

Er is een andere route -- namelijk vanaf CS met de metro naar Capelse Brug en daar de bus van 20.14 pakken, ben je om 20.19 in Krimpen.

Die route gaan Jane, ZM + friends en ik iig nemen. En ZM neemt ter herkenning een Slayorrrrrrrrr vlag mee waar ik op CS mee ga staan.

Dus -- Iedereen die via CS gaat kan mij herkennen aan de slayorrrrrrrrr vlag (en ik ben bijna 2m lang..)

Daarom stel ik voor om 19.30 op CS te verzamelen.


Okay.

Trouwens, er is toch wel een koffiezetapparaat in de Hut, he? Want ik denk dat ik toch maar voor de optie "nachtje doorhalen" ga. Want met deze kou alleen al een tent moeten opzetten... Brrr, alleen de gedachte al...

<- zo ziet Altx eruit als hij in deze kou een tent zou opzetten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2003 23:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 januari 2003 21:48 schreef Sorpresa het volgende:
Nou misschien juist wel..en wat moet ik daar, in mn eentje..Als ik niemand ken ben ik altijd kei verlegen. Pas als ik mensen beetje leer kennen enzo en ik wat drankjes op hebt gaat t wel goed. Maar ik vind t nogal eng


Hehe, net alsof je mij aan het omschrijven bent.

De eerste meeting is altijd ff eng, maar daarna ken je al pakweg 10, 20 mensen. Dus per meeting wordt het steeds minder eng...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2003 23:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ziet alleen koffie niet zitten en sleept zich naar de smartshop.

Ik heb er best wel zin in.
Is het daar in de hut warm, aangenaam of moet je een dikke trui aan?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 0:41 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik denck, dat ik niet gaat komen....


Dit slaat nergens op.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2003 0:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 januari 2003 23:08 schreef Cadaveria het volgende:
Ziet alleen koffie niet zitten en sleept zich naar de smartshop.

Ik heb er best wel zin in.
Is het daar in de hut warm, aangenaam of moet je een dikke trui aan?


Hehehe, ik denk dat ik ook wat Ephedra ga nemen

Lang geleden, maar ik weet nog wel dat ik enorm veel kon zûûpen zonder (te) lam te worden

Uhm enne in den Hut staat alleen een allesbrander. Ik zou zeggen - kies een laagjes-outfit

Zeker als we de Hut open gooien en met zeil het terras gaan overspannen heb je een dikke trui wel nodig.

Alhoewel -- we gaan uiteraard wel een Blasfemisch Christenzieltergend Kampvuur(TM) stoken!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 0:44 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

kAMPVUUR.. dAMMMIT


IK GA WEL KOMEN...


Dit slaat nergens op.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 11-01-2003 0:47 by witch Profiel van witch

Ik niet


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2003 0:48 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 januari 2003 0:44 schreef mörke het volgende:
kAMPVUUR.. dAMMMIT


IK GA WEL KOMEN...


We gaan metalCD's, shirts e.d. verbranden Godslasterende rotzooi is het!! De fik erin!!

*kuch*

Cheers mate


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2003 18:30 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 januari 2003 0:47 schreef witch het volgende:
Ik niet
jij komt wel dame


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-01-2003 18:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 11 januari 2003 18:30 schreef Cadaveria het volgende:
jij komt wel dame

We zullen ettelijke biertjes op haar verjaardag drinken .


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2003 18:37 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ja, wat is dat nou linda verjaardag vieren terwijl ik en je vriendje er niet eens zijn.. Shame on you


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-01-2003 18:39 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 11 januari 2003 18:37 schreef Cadaveria het volgende:
ja, wat is dat nou linda verjaardag vieren terwijl ik en je vriendje er niet eens zijn.. Shame on you

Natuurlijk gaat dat vriendje naar haar verjaardag! Maar dat compenseren we de week daarop wel weer met gezelligheid, jool en jolijt .


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2003 19:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 januari 2003 21:48 schreef Sorpresa het volgende:
Nou misschien juist wel..en wat moet ik daar, in mn eentje..Als ik niemand ken ben ik altijd kei verlegen. Pas als ik mensen beetje leer kennen enzo en ik wat drankjes op hebt gaat t wel goed. Maar ik vind t nogal eng


Lies, Vin en ik zijn er toch ook?!

(Dit is Carnagath btw ... Cadaveria was nog ingelogd )

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-01-2003 19:11]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-01-2003 19:17 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

IK ga wel komen, maar moet tot 6 uur werken dus wordt het wat later. Maar hmzz..als Gummie zo lief zou willen zijn om mij op te willen halen op Rotterdam CS, zou wel leuk zijn


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 11-01-2003 20:40 by Filthgrinderr Profiel van Filthgrinderr

Weet nie of wij (ik + schedeltrapper) nog komen... cash is het grote probleem..
+ nog n ander feesie..
maar misschien wel.. dan zie je ons om half 9 in Krimpen..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen