|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er staat nog niets vast geloof ik. Don't blush when I rip you open |
|
Maaruh.. gaat t de hele nacht loosch of wa? (is het de hele nacht open dus) want anders wil ik wel graag onder n dakkie liggen ipv midden in de polder in me slaapzakje.. en ik ga eerst nog kijke of me geld t trekt moet weer geld gaan storten voor t Ludwighafen deathfest.. |
|
quote: Ja, wie heeft er slaapplaatsen beschikbaar? Want ik voel ook niet zo veel voor openlucht-kamperen in januari... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
oei dat is wel zeker 1 kilometer van mijn huis ik weet niet of ik dat kruipend trek |
|
Misschien loop ik achter maar wanneer is die meeting precies ? |
|
geen idee |
|
lol Dat is lekker duidelijk dan ...hahahah |
|
Er staat 11 of 18 januari..Misschien is ie dan! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mmm dat betekend als een ispegel naar huis kruipen |
|
quote:Teruglezen in een topic is ook zo veel moeite I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) - aerodis (beheerder van bier) |
|
- snaack - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie ( als er met ex iets te regelen valt) - Helmet - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr - Altx - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe (alleen als ik een slaapplaats heb) [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 11-11-2002 19:14] Don't blush when I rip you open |
|
quote: uiteraars. Gaan wel lekker met de taxi terug. Misschien dat er nog meerdere kunnen blijven maffen, maar dat ligt eraan of ik voor die tijd al verhuisd ben (wat voor 1dec. op de planning staat ) |
|
Ik zal ook eens proberen te komen Heb nu een auto |
|
quote: TJOKKEVOL |
|
tjokkeFol, snaack |
|
heu? slapen!!?? |
|
quote: Ow ja.. Vandaar ook mijn "" Ik ben geen Limbo namelijk |
|
- JaneDoe (alleen als ik een slaapplaats heb) Ik dacht dat je er practisch woonde?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Van R'dam naar Kramp aan je Vijzel is nog helemaal niet zo makkelijk hoor. |
|
quote: We wonen in R'dam.. Maar mijn moedersch woont op 5 minuten lopen van de Hut, ik heb de sleutel van haar huis en ze is nauwelijks thuis. Dus de kans is groot dat we daar zullen crashen. |
|
Snaack. Vriend. Ik heb een verzoekje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja? ICQ --> #28264223 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-11-2002 20:13] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |