|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zou het niet weten. Horen we vast nog wel. |
|
ja zal toch wel ergens avond zijn...tot volgende ochten "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Precies |
|
quote: Heeeeeeej gummibeer Hoe laat zullen wij de meeste ZM'ers ophalen op het centraal dan ? Kunnen we nu niet een tijd afspreken ? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 20-11-2002 17:42] Wiegen Meister ! |
|
Kan maar er is ook nog geen begin tijd voor het feest. |
|
quote: Rijdt er geen nachttrein dan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Volgens mij alleen van en naar amsterdam - rotterdam |
|
quote: Hoe wou je bij de trein komen, vanuit Krimpen ??? Neen dat gaat moeilijk worden, als je naar huis wilt [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 20-11-2002 20:50] Wiegen Meister ! |
|
quote: Omdat Krimpen echt the place to be is natuurlijk! |
|
quote:Ja, kom allen naar Epe |
|
krimpen is inderdaad zwaar kut te bereiken maar wel gezellig kan ik weerus op familei bezoek he firefox! Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Epe nee dat veranderd de zaak,weet geeneens waar het ligt |
|
quote: hahaha welja joh, naja gezellig in krimpen.. in de hut iig wel Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
update : net een antwoord op mn mail gehad, he die paul m'n nummer is xxxxxxxxxx over de hut dat is nog niet helemaal zeker maar ik hoor je wel gr. xxxxxx nou nog steeds niet zeker dus (druk vergaderen zeker Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Met al die Zm'ers voelen ze zich zeker niet veilig Wiegen Meister ! |
|
quote: haha nee idd. Tuig dat we zijn "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
stelletje schorriemorrie gajes |
|
verstoorders van de rust [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 21-11-2002 18:29] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
- snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin (ligt eraan, als het in de Baroeg is heb ik een slaapplaats, als het in Krimpen is echter niet) - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer (doet het vervoer van centraal naar bier) - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S (Doet het vervoer van centraal naar bier) - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Altx (slaapplaats nodig) - Bint - Decipher - Orion (gezocht slaapplaats+gezeldschap ) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht (slaapplaats gaarne, voor evt. calamiteiten als het in slaap vallen voor 7 uur) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe - Phaestus (een slaapplaats is erg welkom) - Cadaveria (alleen als ik een slaapplaats heb) - Valorian (alleen als ik een slaapplaats heb) - PsYcHo (kan het niet maken om niet te komen) - Carnagath komt ook!!! - Heiden(ook onder voorbehoud) - Sorpresa komt ook!!! - FireFox (onder voorbehoud) - Black Lily (onder voorbehoud) *wis* Sorry, voel me ff niet zo lekker meer, en met 18 januari waarschijnlijk nog niet, dus laat maar. Sorry Gummi voor je dodenrit die niet meer doorgaat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
huh? je voelt je nu niet lekkor dus over 2 maanden ook niet? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Onderschat die gasten ook niet ik hoor verhalen over afgefikte bosjes en brommers die in de bomen hangen.Een ding is zeker we zijn meer tuig dan de gemiddelde bewoner want dat is niet moeilijk. |
|
quote:Neh, gedumpt worden is niet tof, en allemaal blije mensen om je heen én een hoop bier... Ik ken mezelf, dat gaat niet goed dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat is over 2 maanden wel gezakt hor... dat geloof je nu misschien niet maar dan wel "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Helemaal mee eens. Kom gewoon gezellig naar die meeting! Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |