|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WOOWOO! Kunnen we "night time skinny dippen"!!!!!! |
|
18 januari ? Wat een blasfemie ! SAXON SPEELT DAN IN TILBURG ! Ik, Wil Schuurman |
|
Het is alleen voor de mensen die vanaf Utrecht komen handig naar Alexander te gaan.. De rest kan beter op CS de bus pakken. |
|
het is korter ja, maar minder gezellie |
|
Het gaat om wat we in de Hut gaan doen toch? Niet met 25 metalheads door de stad heen lopen, op zoek naar een Mac waar iedereen dan mega lang op zijn eten moet wachten.. Terwijl iedereen in de Hut ook gewoon eten kan bestellen, er op Capelse Brug een snackbar zit, net als op de stations e.d. *gaaaaap* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-01-2003 16:31] |
|
quote: FEESTEN!!!!!!!! |
|
quote: Hell yea!!!! |
|
quote: quote: Hmmmm,...... ik dacht dat we gospel liedjes gingen zingen rond een klein knus kampvuurtje Wiegen Meister ! |
|
quote: Nou, dat verstaan wij ook onder een bruut feest I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zingen? GRUNTEN! CUM( )BAYA MY LOOOOOORD!! CUM BA YAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
CUMBAYAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wiegen Meister ! |
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAWWWAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! *piep* |
|
Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! Ik heb ff zitten schuiven en plakken, dus niet denken dat je van de lijst af bent !!! - snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - FireFox (onder voorbehoud) - Black Lily (onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Phaestus (slaapplaats nodig) - Orion (slaapplaats nodig) - Cadaveria (slaapplaats nodig) - Valorian (slaapplaats nodig) - Dwaallicht (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) Wiegen Meister ! |
|
Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! - snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - FireFox (onder voorbehoud) - Black Lily (onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Phaestus (slaapplaats nodig) - Orion (slaapplaats nodig) - Dwaallicht (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) Cadaveria en Valorian zeker weten ... trekken gewoon een nachtje door ... of crashen in de tent die ik meeneem of ze nemen een eigen tent mee ... |
|
Het lijkt me een leuk idee waar Carnagath mee kwam!.Een soort afterparty ;-).Ik heb helaas geen tent maar ik hoop eigenlijk dat ik iets kan regelen hier met iemand! Mensen die vanaf Utrecht komen kunnen inderdaad veel beter naar Alexander komen.Ik woon 10 minuten lopend van het station af dus ik wil de utrechts gangers met alle plezier gidsen naar de Burgerking die 2 minuten lopen is. |
|
Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! - snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Phaestus (slaapplaats nodig) - Orion (slaapplaats nodig) - Dwaallicht (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) wij komen zeker weten ! [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-01-2003 21:16] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wilde eigenlijk de 18e mn verjaardag vieren maar dat kan ik misschien ook wel in krimpen doen |
|
Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! - snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Phaestus (slaapplaats nodig) - Orion (slaapplaats nodig) - Dwaallicht (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) |
|
argh er staan er nu 36 op de lijst! ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk zullen komen |
|
quote: ik ken ook mensen waarvan ik weet dat ze komen en die nog neit eens op de lijst staan dus het zullen er wel zo rond de 36 worden (rekening gehouden met afvallers) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dan moeten we echt vragen of de luiken op mogen en we een zeiltje over het terras heen mogen spannen.. Anders pas het nooit! Bel jij of bel ik Kunnen we gelijk vragen vanaf hoe laat er iemand aanwezig is.. |
|
Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! - snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Phaestus (slaapplaats nodig) - Orion (slaapplaats nodig) - Dwaallicht (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) |
|
quote: mijn dank is groot |
|
*twijfelt* Ik wil toch ook wel heel erg graag de 19e naar de 013 (Necrophobic/Impious/metalmarket). In brakke staat heb ik daar niks te zoeken, dus ik zal moeten kiezen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |