|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
dusss... .hoe zit het nou |
|
Zaterdag de 18e FEEST |
|
Als jullie in Krimpen gaan eten ga ik wel mee. En ik geloof dat het om 20:30 begint? |
|
quote: ik ben met Orion smiddags al in Rotterdam,. maar ik dacht dus dat er wat afgesproken was met eten enzo.. bint had zoiets gezegd iig |
|
Lees anders ff terug. Ik woon zelf in Krimpen dus ga het durp nie meer uit. |
|
uhm jah.. misschien toch handig om een tijd af te gaan spreken nu.. Ik stel voor: 20.30 uur op het busstation in Krimpen |
|
goed idee.. half 9 in krimpen op het busstation dus! |
|
En wie te laat is?? Welke richting moet die uitwandelen...? |
|
Richting het bier .Stap gewoon op de trein naar centraal of Alexander en neem daar vanaf de bus naar Krimpen busstation.Mensen die er al eens geweest zijn pikken ons daarop en dan kan gewoon meelopen |
|
quote:Kruispunt over en rechtdoor blijven lopen dan hoor je het vanzelf. Het is net voordat je de polder ingaat links naar beneden. |
|
quote: ik teken wel ff een plattegrondje.. |
|
Aah, Agony, dit hadden we nog nodig idd Dank bij voorbaat aan Snaack voor het plattegrondje! |
|
ja amai ik zie ons al doelloos rondzwerven |
|
quote: gewoon niet te laat komen! jullie belgen met je te laat komen altijd |
|
Ik kan helaas niet ivm met ruilweekend met ex.Jammer..volgende keer beter.De mensen die wel gaan...have fun! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Sommige belgen moeten die dag werken |
|
quote: sommige nederlanders ook.. alleen deze nederlander maar tot 10 uur s'ochtends |
|
Zooo... Ik heb wat kaartjes van routenet.nl kunnen rippen Ik heb er, ookal zeg ik het zelf, erg mooie en duidelijke kaartjes mee kunnen maken. Rood = route die de bus rijdt Groen = route die je moet wandelen Eerst een overzichtskaartje Een detailkaartje De kaart is vrij duidelijk maar ik zal het toch ff verduidelijken.. Als je uit de bus stapt loop je richting provinciale weg, dan zie je vrijwel gelijk de voetgangerstunnel. Die ga je dus door. Om jezelf de moeite van het omlopen te besparen volg je NIET het fietspad (die maakt een bocht naar rechts) maar ga je de trap op aan de linkerkant. Nu zie je stoplichten recht voor je (en aan je rechterhand een ford-dealer). Hier oversteken, gelijk aan de overkant rechtsaf. Die weg volg je (gaat een holletje op). überzoom Goed, als je boven bent zie je een brug(getje). Als het goed is loop je aan de linkerkant van de weg, vlak voor de brug zie je een stijl zandpad aan je linkerhand (als de bomen niet gesnoeid zijn valt het niet echt op..) Tada! Je bent gearriveerd.. Goed, veel duidelijker kan het niet, wie het nu nog niet kan vinden moet een blindegeleidehond kopen Enne -- zoals je kan zien is het ongeveer 650 meter lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-01-2003 0:26] |
|
He Snaack, is dat busstation naast het politiebureau? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Yup |
|
Stopt daar ook de nachtbus? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Niet meer.. Wel aan de andere kant van het water volgens mij, bij de Algerabrug.. |
|
en dat is de brug waar die rode lijn overheen loopt? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |