|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Joh |
|
Voor de mensen die uit Utrecht komen: Jullie kunnen beter 1 halte voor Rotterdam CS uitstappen, op Rotterdam Alexander.. Dat scheelt 30 minuten reistijd |
|
Scheelt ook een Mac/Burger King.. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Nee hoor, op Alexander zit ook een Burger King En dichterbij het station dan de Mac/ Burgerking in de buurt van R'dam CS.. Op Capelse Brug zit trouwens een snackbar en in de Hut kunnen we pizza's/ shoarma e.d. bestellen.. |
|
quote: Begin nou al medelijden te krijgen met die pizza koeriers kom op jongen nog even je hebt er 5 gebracht nog 30 te gaan |
|
Aha! Da's mooi, minder reistijd, evenveel eten MuayThaigerrr!! |
|
de bussen op Capelse Brug gaan trouwens allemaal rond 10 over heel en half.. en je doet er met de metro vanaf station Alexander 7 minuten over om op Capelse Brug te komen.. Dat jullie het weten |
|
Als je maar niet denkt dat ik ook maar één nietige pleuro cent uitgeef in de Burger King... stationsfriet is the only law, HA!! |
|
quote: Conclusie: Dwaal eet alleen |
|
Maarre ... ik vind zo'n pre-meeting in Utrecht CS wel een errug strak plan (zo strak als de lul van een priester tijdens de jeugdmis). En ik wil idd de uitdrukking van het personeel wel eeens eventjes zien als we de MC of BK bestormen .... er worden uiteraard camera's meegebracht?! |
|
quote: Ikke ga mee met jou eten, ok? |
|
quote: roger that.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik heb dit topic n tijdje nie meer in de gaten gehouden.. (weinig tijd.. telefoon internet dus zowiezo niet vaak online) dus wil iemand heel even in het kort de bedoeling uit leggen.. ik weet dat het de 18de is.. maar niet hoe ik er ga komen enz.. kon ik nou met iemand meerijden? ik heb nog wel in zo'n lijstje gestaan geloof ik.. en hoe laat het allemaal is enzow.. help help.. |
|
quote: Ok, ff een post van gister opgezocht quote: |
|
Friet squad: - Dwaallicht - Asherah - Phaestus |
|
Friet squad: - Dwaallicht - Asherah - Phaestus - Agony [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 03-01-2003 0:59] |
|
quote: Zo te zien eet Dwaalnicht niet alleen |
|
quote: ja ook uitleggen aan de pizza koerier waar de hut zich bevind is altijd lachen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: 1e straat links,dan rechts bij de hervormde kerk,dan de 2e straat rechts,rechtdoorblijven rijden tot de laatste afslag en dan het stuk braakliggend trein op rijden.Als je een hoop flessen drank ziet en veel dronken metalheads moet je daar zijn |
|
quote: Die zijn er ondertussen zo vaak geweest dat ze er zonder iets te raken geblindoekt nog heen kunnen rijden |
|
Ok, dit was de laatste lijst die ik heb gezien, dus ik breng hem weer ff onder de aandacht. Zijn er nog mensen "afgevallen" en/of bijgekomen?! - snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin (ligt eraan, als het in de Baroeg is heb ik een slaapplaats, als het in Krimpen is echter niet) - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer (doet het vervoer van centraal naar bier) - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S (Doet het vervoer van centraal naar bier) - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Altx (slaapplaats nodig) - Bint - Decipher - Orion (gezocht slaapplaats+gezeldschap ) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht (slaapplaats gaarne, voor evt. calamiteiten als het in slaap vallen voor 7 uur) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe - Phaestus (een slaapplaats is erg welkom) - Cadaveria (alleen als ik een slaapplaats heb) - Valorian (alleen als ik een slaapplaats heb) - PsYcHo (kan het niet maken om niet te komen) - Carnagath komt ook!!! - Heiden(ook onder voorbehoud) - Sorpresa komt ook!!! - FireFox (onder voorbehoud) - Black Lily (onder voorbehoud) |
|
jesus fucking christv als al die mensen komen is de Hut afgeladen! |
|
quote: Grote kans dat er NOG meer bijkomen. Volgens mij komen AgonY en Asherah ook nog ... |
|
quote: Hoe meer zielen hoe meer vreugd Als ze maar genoeg bier inkopen.. Zal wel, normaal hebben ze torens kratten staan.. maar met zoveel mensen is een krat of 25 geen overbodige luxe! /edit --> 50 kratten is wel errug veel [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-01-2003 12:59] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |