|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe groot/klein is dat bouwval dat wel niet? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ik geloof 10 bij 10 ofzo? |
|
quote: Uhm.. ik gok zo'n 8 bij 12 meter ofzo.. |
|
quote: en hoe groot is de bar? |
|
Knus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat gaat idd zeer .. ehm ... gezellig worden ja |
|
quote: carrie en knus Als dat maar goed gaat |
|
quote: Uhm.. *peins* Ik denk zo'n 4 bij 3 meter. Met barkrukken er omheen, dat wel.. En er staat een potkachel die we zelf moeten stoken met hout. Als ze zelf grote feesten geven zetten ze de hut open en gooien ze een zeil over het terras heen btw. Misschien kunnen wij dat ook doen. |
|
quote: evil grin |
|
quote: Lijkt me geen overbodige luxe ... |
|
We bouwen gewoon een enorm kampvuur, gaan we daar met een pilsje lekker omheen zitten |
|
quote: OOK geen overbodige luxe als het zo koud blijft I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik nee mook mijn wacken tentje mee ... jij zei dat daar "gelegenheid" voor was? Lijkt mij ook geen overbodige luxe aangezien het een "from dusk til dawn" evenementje wordt ... |
|
Jup, je kan je tentje op het terrein neerpleuren, geen probleem.. een vriend van me heeft zelfs een aantal maanden op het terrein gebivakeerd Een tip -- zet je tent op een hoog gedeelte op. Die vriend van me werd 1 keer drijvend wakker, bij springtij loopt het terrein onder namelijk.. |
|
quote: Goeie tip! |
|
quote: maakt niet uit joh. carrie is toch ALTIJD nat |
|
quote: Lieve schat, we hebben het er al eens eerder over gehad: Voor onszelf uitkomen is ok, maar geen details meer op het forum!!!! |
|
quote: sorry lieverd. Ik laat me in mijn enthousiastme soms een beetje gaan. |
|
Eeeeh, springtij...??? Verklaar dat nader? |
|
quote: En je weet dat ik dat altijd zeeeeer verwelkom ... maarja, op sommige momenten niet altijd maar zand erover |
|
quote: nou vooruit dan maar lekker ding *knuffel* |
|
quote: Hoe bedoel je? Je hebt eb en vloed, en soms, door de stand van de maan (afstand t.o.v. aarde) is vloed hoger dan normaal, dat noem je springtij.. Bedoel je dat? |
|
Euh, dat wéét ik maar ik neem aan dat die hurt of whatever daar toch geen last van heeft? |
|
quote: Euhm.. Nou.. de Hut staat op een braakliggend stuikje grond langs een rivier, en bij springtij loopt het terrein enigszins onder.. dan staat er zo'n 15 cm water op het terrein. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |