|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
slapen? stelletje mietjes!!! okej na al die cola is dat voor mij ook niet zo moeilijk, wakker blijven Je moeder. |
|
quote: caffeine junk |
|
Nogmaals, ik heb vandaag dus gebeld met een medebeheerder van de Hut die het er met de rest van de GURK'ers over gaat hebben.. Ik hoor a.s.a.p. of het door kan gaan Ik bedenk me ineens dat het wellicht ook mogelijk is dat een aantal mensen in de Hut zelf crashen! Luchtbedden/ slaapzakken meenemen en klaar is *uhm* [fill in your name]. Zolang de houtkachel gestookt wordt is het prima uit te houden Als het in de Hut door kan gaan zal ik ook kijken of er meer zitplaatsen geregeld kunnen worden, naast een paar barkrukken en een bankstel staat er namelijk niet zoveel. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-11-2002 21:29] |
|
Ik slaap in de hut, bij deze is mijn plek gereserveerd. Ben ik snel genoeg?? Ik slaap wel op de grond trouwens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Idemdito. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 12-11-2002 21:33] |
|
Als iedereen nou een kussen meeneemt om op te zitten is het zitplaats probleem ook weer opgelost. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Waarom blijf je dan niet gewoon op? die 3 uurtjes ken je wel missen. (is toch op een zaterdag?) |
|
Hey, Snaack, mocht die plek die we in gedachten hadden wegens omstandigheden niet doorgaan, dan maf ik ook wel in die schuur. (hut, whatever.) Je heerscht! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehe ok dan Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen Het is aan het rollen, maar ik heb nog geen officieel "JA" gehoord.. En in de hut crashen -- ik denk dat we daar allemaal crashen.. Ik heb daar vaak de zon op zien komen met mijn zatte harses |
|
quote:Doet pijn he, aan je oogjes? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik ben benieuwende of het echt gaat lukken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb er zin in |
|
quote: AN!!!! AN!!!!!!!!!!!!! |
|
houd je mond panda |
|
is Heos nou terug |
|
Ik en ZwaarMetaal willen ook wel in de Hut slapen, dus bij deze |
|
quote: ennuh.. wij nemen maar 1 plaats in beslag lol |
|
quote: is goed hoor bjorn ben toch weer vrijgezel |
|
quote: hehe TJAKKAAAAA!!!! |
|
quote: User niet gevonden zegt z'n profiel, hmmm, zeer duister. Oud Vuil. |
|
quote: Username: Heosphoros Deze user is gebanned: Nog 2989 dagen Status: Junior Member E-mail adres: Voornaam: Robin Volledige naam: Robin Barbaarendse Op ZM sinds: Zaterdag 13 April 2002 - 21:12.16 Geslacht: M Geboortedatum: n/a ICQ nummer: 171200866 Yahoo Messenger: n/a Homepage: n/a Interesses / hobbies: Black metal Totaal aantal posts: 3225 Signature: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) Sub titel: n/a _______________________________________ hoezo niet gevonden? |
|
quote: me 2 |
|
quote: --- + 1... Mn vriend komt ook mee.. Mensen die er in Eindhoven bij waren kennen hem wel.. |
|
- snaack - misschien 1 slaapplaats beschikbaar - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin (ligt eraan, als het in de Baroeg is heb ik een slaapplaats, als het in Krimpen is echter niet) - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo - Gummibeer - Eternal Darkness(waarschijnlijk niet als hij me nog een keer van de lijst afhaald ) - S_S - Nolthuar - TNightmare - Filthgrinderr + 1 - Altx (slaapplaats nodig) - Bint - Decipher - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Volthor - Wickedkimmie - Dwaallicht (slaapplaats gaarne, voor evt. calamiteiten als het in slaap vallen voor 7 uur) - Greycloak (tenzij er een héél goed concert ergens anders is) - aerodis (beheerder van bier) - JaneDoe - Phaestus - Cadaveria (alleen als ik een slaapplaats heb) - Valorian (alleen als ik een slaapplaats heb) - PsYcHo (kan het niet maken om niet te komen) --- +1... Mn vriend gaat ook mee. De mensen die er in Eindhoven bij waren kennen hem wel.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |