|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tis op een zaterdag Don't blush when I rip you open |
|
Jah, maar ik heb geen geld. En er komen mensen die ik niet tegen het lijf wil lopen. |
|
LOL Don't blush when I rip you open |
|
quote: f*ck, dat heb ik dus ook I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Oplossing: Stoppen met school. |
|
Ik kom maar heel kort. Moet de volgende dag om 7uur in rotterdam zijn. |
|
quote: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!!!!! Nu kan ik je niet eens een knuffel geven Wiegen Meister ! |
|
Kom op mensen. Gewoon je de week van te voren, en speciaal de zaterdag, helemaal de tyfus leren om vervolgens eens lekker uit te wapperen in de Hut. De laatste dag voor een tentamen leerde ik nooit, alleen maar ontspannen. Werkte prima. |
|
quote: jah ik vind het zoiezo onzin om niet te gaan voor tentamens.. ik bedoel.. leer je dan alleen op die zaterdag ofzo? |
|
quote: nee, het hele week-end + vrijdag. En ik ben dwaallicht niet. |
|
quote: hehe ..nouja tis jouw keus.. |
|
quote: ja, nou, en, dus?? Ik ook Alleen kan ik best zat aankomen, het enige wat ik moet doen om die tijd is slapen |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - Wickedkimmie - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - witch?? - AM * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) -Asherah - TNightmare * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) - Greycloak (idem en zo niet, dan no go) MuayThaigerrr!! |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - witch?? - AM * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) -Asherah - TNightmare * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) - Greycloak (idem en zo niet, dan no go) * komen niet vanwege tentamens * - Wickedkimmie - Wladimir I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
waarom zijn er eigenlijk mensen die een slaapplaats zoekne :S , we gaan toch gewoon de hele nacht door Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Of, zoals eerder aangeraden in dit topic: Neem een tent mee! |
|
quote: mja maar de hut bleef ziezo hoog waarschijnlijk de hele nacht open dus tent dan ok nie echt nodig Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: |
|
quote: Mocht de slaap toeslaan dan is naast en EHBO kit een tent ook geen overbodige luxe! IN de hut zal waarschijnlijk geen plaats zijn binnen om te slapen (naar wat ik gehoord heb) en buiten liggen ronken in de vries(?) kou is ook geen pretje ... |
|
Wegens gebrek aan een fatsoenlijke slaapplaats, mede gezien in perspectief met het feit dat ik de hele dag moet werken dus al vroeg op ben, zie ik mij genoodzaakt te concluderen dat ik van de lijst af mag. Helaasch. Volgende keer beter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jammer |
|
Ja, had graag een wedstrijdje Grolsch drinken met je gedaan (en waarschijnlijk verloren...) maar het is niet anders. Vanavond ff bellen of ik een alternatief kan regelen voor die avond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik neem ook maar een tentje mee denk ik. En een extra dikke slaapzak, 3 extra truien en een snorkel (voor het geval van springtij)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
S A X O N Speel die avond ik tilburg ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |