|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wedden voor een krat (6 flessen) Smirnoff? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
NEE!!! zo rijk ben ik niet en ik hou niet van Smirnoff(stel dak win) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hm, als ik me kut voel heb ik ook de neiging om bij dat soort zaken weg te blijven, maar juist dàn moet ik gaan. Kop leegmaken... |
|
quote:Nee bedankt, voor zover mensen me nu nog mogen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Is helemaal waar, maar bij mij wint altijd de neiging niet te gaan... |
|
ik ken het gevoel maar das gelukkig alleen als ik weet dat renske er ook is... Je moeder. |
|
*schop* weten we al iets meer ? Wiegen Meister ! |
|
Onder de mensen zijn en even alles kunnen vergeten is het beste medicijn!Als je thuis gaat zitten in je eentje ga je alleen maar piekeren en dat is niet goed dan praat je soms jezelf te negatieve gedachtes aan. [Dit bericht is gewijzigd door Eternal Darkness op 24-11-2002 16:51] |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
geen nieuws dus "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Zie je, zelfs een topic over Krimpen is saai [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 24-11-2002 18:48] Don't blush when I rip you open |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Krimpen is niet saai ik woon er. |
|
quote: ja maar daarom gaan wij er ook met z'n alle heen, zodat het wat minder saai wordt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: hoe kan Krimpen nou saai zijn er zijn 17 kerken Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Correctie: 14 kerken Don't blush when I rip you open |
|
oh, dan heb ik niets gezegd Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ja das echt lollig op zondag zie je overal van die hele rijen mensen op weg naar de kerk, of diet terug komen in van ide nette pakjes Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Zondag in Krimpen lijkt wel 1 grote rouwstoet! Don't blush when I rip you open |
|
Ik zeg maar niks,De meeste van ons zullen ook niet in de meest vrolijke kleuren verschijnen |
|
quote: Na de meeting niet meer Wiegen Meister ! |
|
quote: hehe you go boy "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Kerken kunnen niet bloeden... |
|
wel branden..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |