|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoeveel mensen willen op Rotterdam centraal eigenlijk opgehaald worden |
|
quote: * Altx Graag! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Yep ik ben echt op ZM de lijsten beginnen weer. |
|
quote: * Altx * Filthgrinder + 1 |
|
Voor de mensen die bij mij blijven slapen. Jullie moeten vroeg weer weg ik ga namelijk de dag erop naar Parijs voor een cursus. Ik word daar om 12 uur verwacht dus ik zal het wel niet laat maken. Sorry voor het ongemak maar ik kan dit niet afzeggen. |
|
Een cursus croissants eten zeker |
|
* Altx * Filthgrinder * Agamidion Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
* Altx * Filthgrinder * Agamidion * Nolthuar Hmmz dat wordt relaxt You will never have, what i never had. |
|
quote: Nee wijn drinken |
|
ON TOPIC Don't blush when I rip you open |
|
Oke mevrouw JD De mensen die opgehaald willen worden van CS Rotterdam: * Altx * Filthgrinder * Agamidion * Nolthuar |
|
Als het geen probleem is, graag. De mensen die opgehaald willen worden van CS Rotterdam: * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De mensen die opgehaald willen worden van CS Rotterdam: * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De mensen die opgehaald willen worden van CS Rotterdam: * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht |
|
De mensen die opgehaald willen worden van CS Rotterdam: * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare |
|
* Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
* Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Gummi waar ben je aan begonnen Dat wordt vaak heen en weer karre "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik zal jullie nog wel ff melen |
|
quote: Graag! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mensen die opgehaald willen worden uit R'dam * Agamidion * Altx * Filthgrinder * Heiden * Nolthuar * Beli Mawr (als hij gaat, zal eerst nog eens zijn saldo moeten checken) * Dwaallicht * TNightmare * Wickedkimmie (als zij gaat, zal eerst maar saldo moeten checken) *Sorpresa[/quote] * Phaestus "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat gaat een druk feest worden Wiegen Meister ! |
|
Wat denk je S_S, 5 euro voor een zitplaats en 2 euro voor op dak. |
|
quote: is 2,5 niet wat beter,..... 5 euro is meer als 10 piek en dat alleen voor een rit van 15 min. Mijn auto rijd 1 op 20 dus zoveel verbruik ik ook niet en mijn dak is gratis [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-12-2002 19:31] Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |