|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorige week voor het eerst deze herfst weer een stamppot gegeten, peen en uien. Met speklappen, mmm. Heb nog een slagersrookworst in de koelkast liggen, ik denk donderdag zuurkoolstamppot met die worst, en zuurkoolspek. Mjam. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Al op. Nu borrelend. https://www.meisje-eigenwijsje.nl/recepten/kippenbouten-uit-de-slowcooker-recept/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu op het vuur: Boerenkool. Met borrelgehaktballetjes omdat die op moeten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nu op de inductiekookplaat: Een pan uiensoep Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Inductieplaat. Lekker groen bezig. Helaas werkt dat niet met mijn pannen tenzij ik er weer een achterlijk speciaal plaatje onder gooi. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inductiesucksie. We hadden het hier ooit ook, waardeloos. Ik wil een vlam zien. M'n pa heeft dat ding er ooit uit gesloopt, 5 pit gasding erin, beter. 1,4 kg schouderkarbonades uit de vriezer gehaald, pulled pork maken in de slowcooker. Morgen eten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je wil een vlam zien en gooit vervolgens je eten in de slowcooker? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inductie is prima. Kookt fantastisch en is makkelijk schoon te maken ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De slowcooker is on the side. Terwijl die pruttelt ga ik straks noodles soy-garlic maken. Op m'n gasstel. Ik kook ook wel eens op vrijdag voor m'n ma, die heeft inductie. It sucks. Of te warm of te koud, nooit is de stand goed. Imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Of je hebt een pauper inductieplaat. Of pauperpannen die niet/nauwelijks geschikt zijn voor inductie. Althans, dat vermoeden heb ik dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of ik kan er niet mee omgaan, dat kan natuurlijk ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik wilde je nog het voordeel van de twijfel geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vandaag weer een onnodig dik broodje cajun beef met groentjes en saus. |
|
Net-niet-geroosterde paprikasoep. |
|
quote: Nieuwe schouderkarbo's, zelfde recept. Morgen eten. Voor vandaag staan gekruide gebakken aardappeltjes, boerensalade en zelfgemaakte broodjes hamburger op het menu. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vandaag ketjapnoodles met ui, paprika, champignon en biefstukreepjes. Ja de restjes gourmetzooi moeten op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fastfood Jacobse gaat weer los. Hier lasagne. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja zeg, ik maak het zelf, ik doe heel rustig aan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom karbonades voor de pulled pork en niet bijvoorbeeld varkenshaas of een beenhammetje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Omdat dat in het recept staat. En die zijn af en toe zwaar in de aanbieding bij de aldi en dan kosten ze geen reet en koop ik ze en gooi ik ze in de vriezer en het is geweldige pulled pork! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Quiche a la mij, udon noodles met biefreepjes en groenten, en dan als laatste nog gemarineerde speklappen uit de oven. SHcookie |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die appels erin baren mij zorgen, hehe. Ik heb nog nooit iets zelf gemaakt met appels. Ik hou niet zo van appels. Rode kool met appel uit een zakje vind ik al erg spannend. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zal me niks verbazen dat het ook goed gaat als je de appel door stukjes ananas vervangt. En rode kool met appel uit een zakje? Bonduelle? Nee bedankt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |