|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je je voor- en achternaam even opschrijft, weet hij daar vast ook wel een uiterst spitsvondige, mild beledigende variant op te verzinnen. Het doet me deugd dat het soort taalvaardigheid waarmee je op de kleuterschool de lachers soms nog op je hand kon krijgen nog altijd wordt gecultiveerd door (in leeftijd) volwassen mensen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dat klopt. Dit zijn observaties. |
|
quote: Haha nou inderdaad. Misschien moet ik dat ook eens proberen. ND and Slechtie sitting in a tree K I S S I N G |
|
quote: |
|
quote: Observeren gaat beter als je eerst je bord weghaald. Ga vooral lekker verder met je eigen twist geven aan post van anderen en huil gerust zo hard verder als je wil. Kun je vast twee van je holmaatjes hier een vochtig plekje in het onderbroekje mee bezorgen. Hier laat ik het verder bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat is de bedoeling, wil jij mij nu uit gaan leggen welke emoties ik ervaar bij de dingen die ik hier post? Succes daarmee. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-07-2022 22:41] |
|
quote: Haha omgekeerde wereld dit want gisteravond zat jij nog te huilen dat je de laatste week wel erg de wind van voren hebt gekregen van mij. Succes in dat kleine wereldje van je. |
|
quote: Dankjewel. Gezien je kleuterreactie gaat me dat prima af. Betaal je nog steeds alimentatie trouwens? |
|
quote: Haha try harder dude. |
|
quote: Vergeet ook het enigmatsiche account 'Schweinhein' in dit verband niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ja dus. Sterkte man. |
|
quote: Wie zal het zeggen! Ik eet er geen bakje humus minder om in ieder geval. |
|
quote: Ik werd geroepen? Ow, het is één van de drie Stooges. |
|
quote: Het is je gegund hoor |
|
quote: En daarna in het gedachten- of godvertopic vaguebooken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kijk 'm lol hebben die Bennie Huil. Ben je zo blij omdat je een kamer hebt gekregen in dezelfde zorgboerderij als Snaack? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een veelvoorkomend misverstand onder onze bewoners maar personeel woont niet in de boerderij. |
|
Nee, die doen jou zo de dwangbuis weer aan om je daarna je medicatie toe te dienen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Klinkt enorm geyl! |
|
Je bent zelf een hoaks. |
|
Even normaal doen tegen de ZM Simoncelli. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zei iemand Limoncello? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2022 18:51] |
|
quote:grossier toch niet zo in die doorzichtige, makkelijke shit man. Je lijkt ND wel. Jij en ND, jullie zijn net wijven. Met jullie gejank, maniertjes en gevit de hele tijd. Lachwekkend en irritant en slaapverwekkend allemaal tegelijkertijd. Das dan zon beetje het enige dat er knap aan is. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dude, niemand gelooft je... When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |