IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Koken zonder Kvelgeest (eten en /of koken 5) Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 12-07-2022 22:28 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:20 schreef Snaack het volgende:
Dat is wel het patroon dat erg duidelijk is geworden ja.

Ik heb vorig jaar gepost medicinale wiet te vapen ivm slaapproblemen en nu zijn mijn hersenen aangetast door de drugs.

Ik ben een dierenbeul omdat ik raskatten heb.

Ik ben een linkse hippie die de overheid napraat omdat ik veganist ben.

Ik rij langzaam op het circuit met mijn motor, omdat, de argumenten op waren en dit nog een manier leek mij te kunnen beledigen.

Ik maak deel uit van de sheeple omdat ik mij niet vereenzelvig met populistische geluiden.

Ik ben elitair omdat ND het taalvermogen van een doodgeschopte puppy heeft en mijn redenaties en beargumenteringen niet kan volgen.

Weet je ND. In realiteit ben ik best een ok gast en ondanks al dit geblaat online zou ik, mocht ik je ooit IRL treffen, gewoon een biertje voor je kopen en een praatje met je maken.

En je daarna netjes terugbrengen naar je begeleider.

Maar het zit je verder niet dwars.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-07-2022 22:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:20 schreef Snaack het volgende:
Dat is wel het patroon dat erg duidelijk is geworden ja.

Ik heb vorig jaar gepost medicinale wiet te vapen ivm slaapproblemen en nu zijn mijn hersenen aangetast door de drugs.

Ik ben een dierenbeul omdat ik raskatten heb.

Ik ben een linkse hippie die de overheid napraat omdat ik veganist ben.

Ik rij langzaam op het circuit met mijn motor, omdat, de argumenten op waren en dit nog een manier leek mij te kunnen beledigen.

Ik maak deel uit van de sheeple omdat ik mij niet vereenzelvig met populistische geluiden.

Ik ben elitair omdat ND het taalvermogen van een doodgeschopte puppy heeft en mijn redenaties en beargumenteringen niet kan volgen.

Weet je ND. In realiteit ben ik best een ok gast en ondanks al dit geblaat online zou ik, mocht ik je ooit IRL treffen, gewoon een biertje voor je kopen en een praatje met je maken.

En je daarna netjes terugbrengen naar je begeleider.


Als je je voor- en achternaam even opschrijft, weet hij daar vast ook wel een uiterst spitsvondige, mild beledigende variant op te verzinnen. Het doet me deugd dat het soort taalvaardigheid waarmee je op de kleuterschool de lachers soms nog op je hand kon krijgen nog altijd wordt gecultiveerd door (in leeftijd) volwassen mensen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:28 schreef Slechtie het volgende:
Maar het zit je verder niet dwars.


Dat klopt. Dit zijn observaties.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:28 schreef Negatieveling het volgende:
Als je je voor- en achternaam even opschrijft, weet hij daar vast ook wel een uiterst spitsvondige, mild beledigende variant op te verzinnen. Het doet me deugd dat het soort taalvaardigheid waarmee je op de kleuterschool de lachers soms nog op je hand kon krijgen nog altijd wordt gecultiveerd door (in leeftijd) volwassen mensen.


Haha nou inderdaad. Misschien moet ik dat ook eens proberen.

ND and Slechtie sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G



Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 12-07-2022 22:36 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:32 schreef Snaack het volgende:
Dat klopt. Dit zijn observaties.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-07-2022 22:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 12 juli 2022 22:32 schreef Snaack het volgende:
Dat klopt. Dit zijn observaties.


Observeren gaat beter als je eerst je bord weghaald.

Ga vooral lekker verder met je eigen twist geven aan post van anderen en huil gerust zo hard verder als je wil. Kun je vast twee van je holmaatjes hier een vochtig plekje in het onderbroekje mee bezorgen.

Hier laat ik het verder bij.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:36 schreef Slechtie het volgende:



Wat is de bedoeling, wil jij mij nu uit gaan leggen welke emoties ik ervaar bij de dingen die ik hier post? Succes daarmee.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-07-2022 22:41]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Observeren gaat beter als je eerst je bord weghaald.

Ga vooral lekker verder met je eigen twist geven aan post van anderen en huil gerust zo hard verder als je wil. Kun je vast twee van je holmaatjes hier een vochtig plekje in het onderbroekje mee bezorgen.

Hier laat ik het verder bij.




Haha omgekeerde wereld dit want gisteravond zat jij nog te huilen dat je de laatste week wel erg de wind van voren hebt gekregen van mij.

Succes in dat kleine wereldje van je.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 12-07-2022 22:44 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:40 schreef Snaack het volgende:
Wat is de bedoeling, wil jij mij nu uit gaan leggen welke emoties ik ervaar bij de dingen die ik hier post? Succes daarmee.


Dankjewel. Gezien je kleuterreactie gaat me dat prima af. Betaal je nog steeds alimentatie trouwens?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:44 schreef Slechtie het volgende:
Dankjewel. Gezien je kleuterreactie gaat me dat prima af. Betaal je nog steeds alimentatie trouwens?


Haha try harder dude.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-07-2022 22:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:33 schreef Snaack het volgende:
Haha nou inderdaad. Misschien moet ik dat ook eens proberen.

ND and Slechtie sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G




Vergeet ook het enigmatsiche account 'Schweinhein' in dit verband niet.



Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 12-07-2022 22:55 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:48 schreef Snaack het volgende:
Haha try harder dude.

Ja dus. Sterkte man.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2022 22:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:55 schreef Slechtie het volgende:
Ja dus. Sterkte man.


Wie zal het zeggen! Ik eet er geen bakje humus minder om in ieder geval.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 12-07-2022 23:01 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:51 schreef Negatieveling het volgende:
Vergeet ook het enigmatsiche account 'Schweinhein' in dit verband niet.


Ik werd geroepen? Ow, het is één van de drie Stooges.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 12-07-2022 23:02 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:58 schreef Snaack het volgende:
Wie zal het zeggen! Ik eet er geen bakje humus minder om in ieder geval.

Het is je gegund hoor


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2022 23:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2022 22:20 schreef Snaack het volgende:
Ik rij langzaam op het circuit met mijn motor, omdat, de argumenten op waren en dit nog een manier leek mij te kunnen beledigen.



En daarna in het gedachten- of godvertopic vaguebooken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-07-2022 15:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kijk 'm lol hebben die Bennie Huil.

Ben je zo blij omdat je een kamer hebt gekregen in dezelfde zorgboerderij als Snaack?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-07-2022 16:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2022 15:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Kijk 'm lol hebben die Bennie Huil.

Ben je zo blij omdat je een kamer hebt gekregen in dezelfde zorgboerderij als Snaack?




Een veelvoorkomend misverstand onder onze bewoners maar personeel woont niet in de boerderij.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-07-2022 16:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nee, die doen jou zo de dwangbuis weer aan om je daarna je medicatie toe te dienen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-07-2022 17:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Klinkt enorm geyl!


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 13-07-2022 17:24 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Je bent zelf een hoaks.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-07-2022 17:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Even normaal doen tegen de ZM Simoncelli.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-07-2022 17:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zei iemand Limoncello?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2022 18:51]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-07-2022 18:07 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 juli 2022 22:28 schreef Slechtie het volgende:
Maar het zit je verder niet dwars.
grossier toch niet zo in die doorzichtige, makkelijke shit man. Je lijkt ND wel. Jij en ND, jullie zijn net wijven. Met jullie gejank, maniertjes en gevit de hele tijd. Lachwekkend en irritant en slaapverwekkend allemaal tegelijkertijd. Das dan zon beetje het enige dat er knap aan is.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-07-2022 18:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 juli 2022 22:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Hier laat ik het verder bij.

Dude, niemand gelooft je...


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen