|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Een potje roti saus... Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik maak alkalische noodles from scratch, wat is er mis met potjes |
|
Potjes en zakjes zijn aids omdat het 1) minder vers is en 2) het zit vaak bomvol met zout. Aber gut, gemak dient de mens. We zijn klaar |
|
Er hoort toch saus bij? Ik heb er iig nooit bij stil gestaan dat je die zelf ook kan maken. Dat staat namelijk niet in het recept wat ik heb, lol. https://www.fajalobi.nl/roti-masala-kip-kousenband-aardappelen-en-hardgekookte-eieren Maak je die roti platen ook zelf, XXL? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Variatie is the spice of life. Let's hear it for potjes én zelfmaak. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 14-04-2022 8:51] |
|
quote:Die saus is gewoon kookvocht en garam masala en olie en nog wat ingredienten. Potjes zijn ranzig When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat heb je precies tegen kleine lesbiennes? Mja, als je niet beter weet. Maar wel een idee om het zelf een keer te maken in een weekend. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-04-2022 9:55] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als je zelf zoiets maakt, zorg dan voor 20 oude glazen potjes en een gezellige foto van je oma voor op het etiket. We zijn klaar |
|
quote:Ranzig is een goed iets he When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Heerlijk ranzig! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgens mij is het lente. We zijn klaar |
|
Heerlijk, hè? Ik heb mijn haar al losgegooid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ook! Kan er nu net een klemmetje in zetten! |
|
Stelletje hippies! We zijn klaar |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niks mis met de sauzen van Faja Lobi. Heb ook rotisaus van andere merken gehad en die va FL vind ik het beste. Wat ik wel jammer vind is dat die dikke Rotti platen hier nergens meer hebben, maar alleen die dunne wrapachtige dingen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kebab schotel |
|
quote: Was ik vergeten te zeggen, bij de toko hier liggen in de vriezers rotiplaten en kousenband. Die platen gaan per drie, best duur. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ook kunt als je met zijn 2en bent met 3 van die dingen. Die gewoon uit het schap zijn ook prima hoor. En per 4. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: quote: Dit dus. En dat laat ik zelfs nog grotendeels verdampen. + Knoflook, ui en Madame Jeanette maar die bak ik apart aan met een uitje en gooi hem er op mijn bord pas bij ivm capsaïcine-allergie van de vrouw. quote: Die hoef ik er niet bij. Als ik pannekoeken wil maak ik wel gewoon pannekoeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
pannenkoek Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Grote poffertjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Echt een heel andere structuur, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Andere ingrediënten ander bereiding heeft echt weinig met elkaar te maken hoor. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |