|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel heel heel vroeger, geen idee welk merk. Misschien wel buckler of zo, haha. Dat was niet lekker wat dat is ook meer dan dertig jaar geleden. Is alcohol vrij hier nog steeds niet lekker? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Nee, ok. Maar als je zwanger bent of ex alcoholist of moslim bent. Of als je niet van de alcohol bent. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Volgens mij voldoe jij aan geen van die drie Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En de 0.0 smaakt nog vaak waterig en flets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat is waar. Maar ik denk heel sociaal. Het komt alleen nooit zo over. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote:Natuurlijk maakt het uit. Het is niet hetzelfde product. Ik zeg niet dat het niet kan. Natuurlijk wel. Moet je ook lekker zelf weten. Ik gebruik zelf liever wijn. Bier smaakt snel metalig na verwarming. Als jij, om welke reden dan ook, echt geen alcohol wil consumeren, dan moet je niet met alcohol koken. Het vervliegt inderdaad helemaal niet zo gemakkelijk. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben zo niet thuis in non alcoholische drank, ik had geen idee, dacht dat het ondertussen wel ok was. Ik hoor eigenlijk nooit meer negatieve verhalen, zoals vroeger. Maar als het een totaal ander product is,dan is het logisch dat de ervaring anders wordt. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Er zijn nieuwe, beter drinkbare alcoholvrije bieren op de markt inderdaad. Maar alcoholvrijbier blijft alcoholvrij bier. En het woord zegt het natuurlijk al: alcoholvrij bier is geen alcoholhoudend bier. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
is die alcohol nou echt zooo belangrijk in dit specifieke gerecht? Ik weet het niet, natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
betere vraag is, waarom moet je er een bruin biertje bij flikkeren? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: het is vooral een mannending Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ohw, dat zeg ik niet. De alcohol vervliegt. Als je alcohol in een gerecht wil, dan voeg je die na verhitting toe (en flambeer je in principe ook niet). Nee, het gaat om de biersmaak. Bij bockbier donkere mout en karamel. Dat kan natuurlijk ook met roggebrood en stroop. Ik zeg dat alcoholvrij bier een ander product is en anders smaakt dan bier met alcohol. Ook na het verdampen van die alcohol. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Bruin bier is vaak wat zoeter en moutiger. Geeft vollere, diepere en warmer smaak dan pils of water. Je zou natuurlijk ook voor (alleen) bouillon kunnen gaan. Maar dan mis je de ronde tonen van het bier. Drink jij zelf geen bier dan, nooit gedronken ook? "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
jawel, ik heb net een IPA op. Maar ik kook niet alleen voor mezelf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk dat stoof heel goed met alcoholvrij bier kan. Is alleen nog net iets zoeter en moutiger dan normaal bier. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
cool, thx Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan iemand even uitzoeken hoeveel alcohol er daadwerkelijk achterblijft en of dat een probleem is voor kids want ik vind het behoorlijk lachwekkend eigenlijk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pakken we de tabel van Wim zijn link erbij dan is er na 2.5 uur stoven nog 5% over. Dat is dus 5% van 5% alcohol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
misschien kook ik wel voor een huis vol hamaspijpers! Misschien kan ik beter een schaap klaarmaken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wel eerst laten marineren door die hamaspijpers dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rijp fruit is gevaarlijker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
swaar [ Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote:Zoals ik reeds opmerk is het bier natuurlijk slechts een van de ingrediënten. Bij zo'n stoofpot gaat het niet om het bier. Derhalve kan een substituut niet zoveel kwaad. Anthony Bourdain had bijvoorbeeld een wijnsoep. Daarin is de wijn het hoofdingrediënt. Daar moet ook na verhitting, net voor opdienen nog een 'splash' wijn worden toegevoegd; en hij schrijft "gebruik geen goedkope wijn, want dan smaakt de soep naar goedkope wijn". Bij zo'n gerecht werkt het natuurlijk niet om alcoholvrije wijn of een (ander) substituut te gebruiken. Want nogmaals: alcoholvrij bier (of wijn) is gewoon een ander product en niet jouw reguliere product, maar dan zonder alcohol. Het smaakt anders. quote:Zo'n alcoholvrij bockbier, Leffe Bruin 0,0 of Budels Malty Dark smaken echt niet waterig en/of flets. Zoet, dik en viez. Maar in een stoofpot zijn ze natuurlijk één van de ingrediënten/smaakmakers. quote: quote:Klopt. Maar als iemand nou gewoon geen alcohol wil, wat is het probleem dan nu precies? Zeker als het om de gezondheid (van (ongeboren) kinderen) gaat? Dat vind ik al heel iets ander dan vanwege een of ander ingebeeld ascetisch ideaal of omdat een denkbeeldig vriendje dat zegt. quote:Of vers vruchtensap. Zeker ongepasteuriseerd. Maar bij een alcoholhoudende drank weet je het zeker. Je hoeft het niet op te zoeken. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |