![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi gevonden toch? En het houdt direct de mensen buiten de deur waar het toch maar ongezellig van wordt. ![]() ![]() |
|
quote: Voor de geïnteresseerden, ik heb 'm teruggevonden - het was er één van Bouche. Hierzo. ![]() |
|
Dank, ik ga het bekijken! quote: Uit de grapdichtheid van jouw posts inzake vegetarisch eten is af te leiden dat jij daar kind aan huis bent. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Kijk, de eerste humorloze graspol dient zich al weer projecterend aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Clowntje Sater - ND = 0 - 1 Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Goh. Niet alle klanten van een restaurant hebben humor. Graag meer scherpzinnige inzichten. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Tof! Edit: normaal zijn de bacchanalen redelijk alcoholisch, maar toch erg benieuwd naar producten als dit. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-06-2025 15:45] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ben je weer tevergeefs aan het trollen, zuurtje? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hmm. 15 euro porto binnen Amsterdam en 60 euro voor daarbuiten. Dan ga ik wel een keer langs de winkel. Ga toch betrekkelijk vaak die kant op. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Zeer tevergeefs, ja. Had gehoopt dat milde provocatie tot iets wezenlijks had geleid. Maar ja. Hier zijn we weer. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |