|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar het zit je verder niet dwars. |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Sja. Het is kennelijk de bedoeling om ons te kwetsen, te irriteren of anderszins vervelende emoties teweeg te brengen. En SHCookie heeft zelfs nog het zelfvertrouwen dat hij daar in slaagt ook. Hysterisch gewoon! Een stel oude verveelde metalgasten die elkaar al schijtend met de smartphone de tering proberen te schelden. Dat is toch zielig en komisch tegelijk? |
|
Je projector draait weer overuren. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-07-2022 19:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: O nee, sorry. Wij zitten allemaal op de plee verveeld te ZM-en behalve jij, want jij doet dat omgeven door alle kennis van de mensheid vanuit de Koninklijke Bibliotheek, met de beste intenties. Alleen zien wij dat niet. Heel tragisch allemaal. |
|
Zit je tampon weer over dwars? [Dit bericht is gewijzigd door NaturalDisaster op 13-07-2022 19:25] Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou, eerlijkheidshalve, ik ook niet. Vandaag was ik op locatie in die Heimat aan het werk en had ik mijn handjes en mijn hoofdje de hele dag vol. Geen tijd om me groen en geel te ergeren op ZM, dus. Op enig moment zat ik echter prinsheerlijk op de porseleinen pony. Toegegeven, de locatie en de activiteit maakten dat mijn gedachten als vanzelf bij ZM terechtkwamen. Toch kwam ik niet de verleiding om de telefoon er bij te pakken en hier te kijken. Waarom zou je een perfect moment ook bederven? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Over zielig en komisch gesproken, wanneer ga je weer eens met je lelijke, vadsige, mislukte tattoolijf zielig zitten drummen voor de camera? Ik kan hem niet meer terugvinden, geen zin om er energie in te stoppen ook. maar wil graag weer even keihard lachen. |
|
Ik dacht dat z'n raskatten gehandicapt waren, maar dat is ie dus zelf? Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: quote: Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat was je moeder tot ze werd afgewezen door 50 droogstaande veiligelanders uit het Ter Apelse AZC. Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je weet hoe ik heet, mijn account is niet zo moeilijk te vinden op YouTube, je kan het! Ik heb er alle vertrouwen in. Veel plezier. |
|
quote: Volgens mij heb jij een beetje poep in je hoofd, maat. |
|
Even on topic hoor, sorry: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/tajine-met-lamsvlees-abrikozen-en-couscous Makkie en moeilijk lekker. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Nee, dat klopt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:DAt is wel typisch jij ja: mensen uitlachen en omlaag halen als ze hun hobby delen. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat als je zo'n betekenisvol leven als jij hebt, met een gezin, een bruisende vriendenkring, een zeer zinvolle en uitdagende baan en een aantal hobby's welke je met passie uitvoert, je wellicht geneigd bent de mindere goden uit te lachen, maar probeer er wat minder uiting aan te geven. When your people matter, menstrual health matters |
|
Denk je het kooktopic aangeklikt te hebben, zit je in het roasttopic. Het kan verkeren. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vliegen de big green eggs al door je voortuin? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toast met pikante hummus en ovenroasted kipfilet. |
|
quote: Was dat deze ? Sorry Snaack |
|
quote: Of zoiets: |
|
quote: Een goede pot roast gaat er hier wel in hoor. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Ik las toast met pikante humor en oveRroasted kinderachtigheid When your people matter, menstrual health matters |
|
Häagen-Dazs is in de aanbieding bij lidl |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |