|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben & Jerry, overpriced gedoe! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's voor Häagen-Dazs niet anders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Omdat de aldi toch zakken paprika in de aanbieding had maar eens draadjesvlees uit de vriezer gehaald. Vandaag met wat ik nog in huis heb maar eens Hongaarse Pörkölt maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier een Griekse schotel met aubergine, tomaten, ui, knoflook, oregano en andere kruiden en verkruimelde feta eroverheen. Voor de dames dan patat erbij met wat zelfgemaakte tzatziki. Ik zelf een heb niet getraind dus geen patat, waarschijnlijk handje amandelen erbij ofzo When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.smulweb.nl/recepten/1023470/enchiladas-met-gehaktvulling-en-tacosaus Ook niet getraind, wel een paar patatjes uit de airfryer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ah, mexicaanse canneloni. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hamberders. Met gekarameliseerde ui, in boter getoaste broodjes, "bacon" en "cheddar". Morgen een balansdag. Burrrrrp. |
|
Pita tempeh. Met paprika, komkommer, tomaat, sla, rauwe ui en hela curry. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Afgelopen zaterdag in België een bord vol o-gras met kipfilet gegeten. Drijvend in kruidenboter. En een Triple Karmelietje. Was me een weekendje wel. |
|
Het is een supergoed tammekastanjejaar. Wintervoorraadje is aangelegd. Ook volop paddenstoelen nu. Eerder deze week eekhoorntjesbrood, en gisteren grote sponszwam, kastanjeboleten en amethistzwammetjes. Beste bereiding voor wilde paddenstoelen: ontdoen van bosbeestjes en aarde, in een droge pan op hoog vuur bakken tot het vocht verdampt is, dan pas een flinke steek boter toevoegen. Zwarte peper, grof zout, klaar. Subliem op een stukje toast. Als je er bijv. een pastasaus van wil maken: aan het eind room erbij, beetje verse dragon, tijm en peterselie. Straks de eerste rode kool van het jaar, met gebakken kastanjes. Herfst. |
|
Zojuist gegeten: Krieltjes en quarterpounders van de Aldi uit de oven. En spruiten erbij. Jeuj, ze zijn er weer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-10-2022 19:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat is wel héél enthousiast... [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 10-10-2022 19:54] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik edit de R er even in voor je in. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ow yeah. Een crime om ze te schonen, maar ze zijn godverdomme lekker. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Gister nog gegeten. In kwartjes snijden, 2 á 3 minuten koken, goed drogen, roerbakken met spekjes, gesnipperd uitje en wat knoflook, jum. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nice! Ik eet nog wel eens kip, wat ik dan doe is spruiten en andere typische herfstshizzle (pompoen bijv), en grof gesneden uien de laatse 20 of 30 min erbij en door braadvocht husselen When your people matter, menstrual health matters |
|
Spruiten, ieuw. Dat komt waarschijnlijk door mijn jeugd, mijn ma kon niet echt goed koken. Later heb ik ze bij de marine nog wel eens gegeten, daar konden ze ook niet koken. Maar inderdaad, flikker er een spaar spekkies op en dan is bijna alles te doen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik zal ff wat door jouw braadvocht husselen. |
|
Terwijl ik t tikte voelde ik je toorn al branden, branden, branden. Zit al te denken aan een variant met nepspekjes oid When your people matter, menstrual health matters |
|
Maccie IM SO BAD |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Aspergesoep op 't vuur, nom |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |