|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Schapenstoof kan wel echt epic zijn! Sowieso is schaap lekker. Schapenhart is een van mijn favorieten. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vond het heerlijk, ik had gewone verse friet en appelmoes erbij. Nog genoeg over om met drie personen (schoonmoeder komt een keer per week bij ons eten) te nuttigen. Ik nam wel eens een patat stoofvlees bij de snackbar, dat doe ik niet meer want dat is vreselijk Ala je de zelfgemaakte versie gegeten hebt. Ik vind de saus uiteindelijk een beetje dun, dus die heb ik gebonden met een papje van maizena en water tot hij naar mijn zin was. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hou er wel rekening mee dat twee en een half uur echt veels te kort is. Ik heb het dus wel drie uur langer laten pruttelen en toen vi l het ruim uit elkaar. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
tuurlijk, dit staat wel op tot 5. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dus tussen de 6 en 7 uur. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan is de alcohol er voor die hamaspijpers ook mooi uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Juistem. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
was dat nou alleen op AT5 (lokale Amsterdamse tv zender) of niet? [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 22-10-2024 14:37] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: hij kan al op dit moment, maar ik laat het nog even ultralaag indikken en uit elkaar vallen donders lekker dit recept [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2024 15:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed, hè. Heb je er nou 0.0 bockbier in gedaan? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Het was verrukkelijk. Nee, ik heb er één Leffe Bruin 0.0 ingemikt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb zo'n gietijzeren Marokaanse pan met een aardenwerken punt deksel. Daar maak ik vaker stoofvlees gerechten in, maar dit gerecht komt er ook perfect uit. Een slowcooker of een zware braadpan kan vast ook wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als die net zo ranzig is als de Leffe Blond 0.0 dan kun je nog heel wat aan de smaak verbeteren. Btw, echt iets Bels zeker, 1 sneetje bruin en 1 sneetje volkoren? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
moet jij geen briefje posten ofzo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, niet interessant vandaag. Maar dat van die Leffe was serieus. Zo'n Leffe Blond 0.0 zou je je ergste vijand nog niet geven... alhoewel. Anders kan AG het nog wel even uitleggen vwb Leffe. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-10-2024 18:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het zit je wel dwars, ofniet? De frieten kwamen uit de airfryer trouwens, ook controversieel>? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben jij altijd zo'n zure jankerd, speknek? Hier ook maar even een briefje voor je omdat ND die achterwege liet. https://www.buttkicken.nl/2024/10/22/briefje-van-jan-aan-cornald-maas-2/ Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
typisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Voor stoofvlees kan ik me een Leffe Bruin 0.0 wel voorstellen. Niet gedaan, maar lijkt me dat het prima kan werken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het is inderdaad typisch ja. Iemand probeert je gewoon iets te vertellen over de Leffe blond 0.0 en een eventuele gelijkwaardigheid van de bruin 0.0 maar spector kan dat niet dealen. Zo leer je de strontvlekken uit de samenleving wel kennen. Zit het me dwars? Nee hoor, maar als jij dat wel vind en er een vochtig plekje van in je pamper krijgt be my guest. Kan je partner die straks mooi verschonen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat zeg je alleen maar om te fucken, Leffe hater. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Komend weekend maar eens uiensoep maken denk ik. Nog even kijken of ik een versie met wijn maak en of ik dan gewone wijn of 0.0 wijn gebruik, of toch maar gewoon zonder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |