![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Koolrabi en cherrytomaatjes uit de oven met citroenslagroom en geroosterde hazelnoten erover. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ha, ik had ook heerlijke koolrabi vanavond. Maar eenvoudig, met een steek boter en nootmuskaat. |
|||||||||
|
Ik had anderhalve kilo uien van het land gehaald. Pan uiensoep gemaakt dus. Met een crouton van zuurdesembrood en gruyère erin. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Entrecotes van de Aldi. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Ff simpel wat noodles gemaakt, gekookte eitjes, bosuitje, en enoki paddestoelen |
|||||||||
|
Spinazie a la crème |
|||||||||
|
Dat is geen koken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Koken zonder Kwelgeest. |
|||||||||
|
Spaghetti met palmkool en tomatensaus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Ik maak mijn a la crème zelf, dan wel? Angusburger en kipburger met friet, voor de kipburger had ik zelf een soort van barniessaus gemaakt. Barnies is hier in de regio een vrij bekend kiprestaurant. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Knoflooksaus die ik mogelijk overmorgen nog steeds proef. |
|||||||||
|
quote: Volgens mij kreeg ik bij de snackbar vlakbij de Goudvishal in Arnhem eens ongevraagd barniessaus. Was geen succes. Dat kiprestaurant in Barneveld bezocht toen mijn ouders 12,5 jaar getrouwd waren. Vond ik toen helemaal te gek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Spaghetti. Eigenlijk Rigatoni. Gehakt in de pan gegooid na eerst er wat boter in verhit te hebben. Knoflook verbrijzeld. Erbij. Paprika Verbrijzeld. Erbij. Ui verbrijzeld. Erbij. Pot saus opengemaakt. Erbij. En dan maar wachten. Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
| Index / Algemeen |