![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks mis met erwtensoep, lekker makkelijk. Een goede maaltijd is binnen 20 minuten bereid, anders is het geen goede maaltijd. Uitzonderingen voor kerstmenu's daargelaten. Winter is coming ![]() |
|
Vorige week ook nog aan de erwtensoep gezeten. Erwtensoep in 20 minuten bereiden. :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-03-2025 20:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Misschien warmt hij en blik erwtensoep op. Dat red je makkelijk in 20 minuten. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-03-2025 9:33] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Spannend! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik had laatste cheesy crust voor het eerst gekozen bij Dominos. Je leeft immers maar 1 keer. Zat totaal geen smaak aan. Leek wel analoge kaas. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Ik vind bij Domino's de Americana erg goed. Eigenlijk koop ik die altijd. Winter is coming ![]() |
|
Only pepperoni is real... Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Gisteravond Tom Yum gemaakt. Niet de soep maar heb het getransmuteerd tot een lekkere curry. Prima te doen. Heb ooit een uitverkoopbak met aziatische pasta's / curry's etc bij de Jumbo en Lidl geplunderd en dat spul moet nu eigenlijk toch wel een keertje op. En de kwaliteit? Mwoah, het heeft wel wat werk nodig om echt op niveau te komen maar daar draaien we onze hand niet meer voor om. Was die 15-jaar lange relatie met een Aziatische toch nog ergens goed voor ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Daar zal Tom blij mee zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Asperges ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: wat Tom elke dag in een tissue schiet.. Asperges, lekker maar je pis gaat er zo van meuren. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2025 19:08] ![]() |
|
Zo direct maar even een magnetronmaaltijd afbakken in de koekepan. Winter is coming ![]() |
|
Tom moet je inderdaad regelmatig klaar maken. Genieten ![]() Vandaag Tika Masala, geen room ( vergeten te halen ) maar goed, er wat mee gespeeld totdat het wel prima te doen was. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |