![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Fak, sarcasme op sarcasme! ![]() |
|
Alle liefde terug, jongens ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik koop dit altijd als ik in de usa ben. Wel eerlijke productnaam. https://www.icantbelieveitsnotbutter.com/en Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik koop in de VS meestal hamburgers. Ooit nog eens een Darkthrone burger gegeten, ergens. In Chicago moet dat geweest zijn. Was eigenlijk niet te vreten, maar het idee telt. Valt me op dat je op veel plekken Stella Artois kan kopen in de VS overigens. Bijna net zo vaak als Heineken. Winter is coming ![]() |
|
Lol. De laatste jaren gaan we alleen nog maar naar las Vegas, maar proberen altijd wel een hotelkamer met een keuken te scoren, zodat je niet elke dag buiten de deur hoeft te ontbijten, vandaar de boter die geen boter is Heineken is een status symbooltje in de usa, maar ook daar niet te zuipen. Ik koop altijd Miller lite blikjes. Voor in de koelkast op de hotelkamer. Las vegas is hartstikke leuk maar heel erg duur geworden. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: https://twitter.com/i/status/1821810821707477499 Bietstuk 5 euro voor 2 rode bieten. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-08-2024 22:37] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik ben eigenlijk geen fan van vagevegadinges namen die refereren naar het origineel, maar deze had ik gemist. Denk ik. ![]() Edit [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 09-08-2024 23:34] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Bietstuk. Roombeter. Speculoos. Dat is dus een automatic pass hier, dat gezocht lollige. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DuncanMcDane op 12-08-2024 20:07] Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Lekker voor naast bij de echte worsten. Wel leuk wat ze met groenten kunnen. Maar op deze manier vervangt het geen vlees ofzo. Door te kiezen voor "vleesvervanger achtige marketing" kweek je vooral teleurstellingen, dit zal vast lekkere snackpeen zijn, maar het zal nooit de voldoening en verzadiging geven die in de buurt komt van een knakworst (ook al is dat ook een snelle soort verzadiging). Onlangs voor de kamado gegaan, wat meer buitenoven is dan bbq, maar daarom ook zo fijn. Op een standaard BBQ kun je toch wat minder met groenten, dat mis ik bij de meeste BBQs wel. In de kamado kun je groenten ook erg lekker bereiden, naast wat goede stukjes vlees. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Ondertussen wel lekker aan de Tom Ka Kai, nou ja, Tom Ka Plai in dit geval want met vis. Als het weer plakkerig Aziatisch is, waarom het passende eten er dan niet bij. Natuurlijk wel wat opgeleukt met het nodige extra's maare, prima te doen. Volgende keer iets meer chili erin. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Omdat het laatst bij de Hoogvliet in de aanbieding was toch maar eens aangeschaft. Wauwie. Super lekker. En voor 50% korting en dan nog eens 10% korting met de kortingskaart te doen. Want tegen de 8 euro aan voor voor nog geen halve liter... Ook wauwie. Maar goed, voor een bolletje ijs tegenwoordig bij de gemiddelde horeca ijs verkoper betaal je zeker ik heb geen idee, dus daarom. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 14-09-2024 21:50] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ok. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Ben & Jerry's is volbloed nazi. Pro-Poetin en anti-semitisch. Beetje Roger Waters wel. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Maar wel lekker. ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Volgende week zijn de kleine bakjes bij AH € 0,99, Wim. Wij hebben al ruimte gemaakt in de vriezer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Beter! Dat wordt naar de AH marcheren geblazen! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Nazi, poetin, antisemitisch, ok, als het echt moet. Maar Roger Waters... Ik zeg, door de shredder met B&J's ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Er is werkelijk niks in de bonus waarvoor je naar de AH zou moeten de komende week. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Deze week 4 zakken Lamb Weston curly frites seasoned diepvries gehaald, ze waren 1+1 gratis. Net paar plakjes ontbijtspek op een bord in een mengsel van maple syrup en sriracha genesteld, folie eroverheen en de koelkast in. Morgen twee schnittbroodjes afbakken, de spek bakken, twee eitjes bakken en dit tesamen met wat plakjes jong belegen Goudse kaas op de schnittbroodjes en walla, de egg mcmuffin deluxe. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
het spek Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |