![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Tagliatelle met cavolo nero en cherrytomaatjes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Shakshuka gemaakt met als extra toevoeging bimi en broccoli van eigen land. Verder knoflook en ui van eigen land, eieren van eigen kippen, tomatensaus van eigen tomaten en geitenkaas die ik bij de Turk had gehaald. Als kruiden had ik zout, peper, gerookte paprikapoeder, sumak en komijn. Goed te nassen! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-09-2026 20:11] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Ik snap dat gekookte ei dan weer niet. Ieder weldenkend mens weet dat je eieren gewoon hoort te bakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Spinazie met een gebakken ei. Ik weet ook niet beter dan dat door de spinazie een gekookt ei hoort. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
quote: Oeh, goeie! Dat is alweer een tijdje geleden. Gaat op het lijstje om binnenkort weer eens te maken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Kende ik niet, ik moest aan een oude tv serie denken, Shakazulu. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
quote: Ik hoef er helemaal geen ei bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Maar wel paneermeel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Overbodig dus. *Check* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Kennelijk was het dom van me om in een moment van zwakte toch een reactie te geven op één van je posts. Ik snap nu dat het je wat moeite kost je niet te gedragen als eindwoordfetisjist dus als je het niet erg vindt ga ik wel weer gewoon verder met het negeren van je gezever of er iig niet op te reageren. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-09-2026 10:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Je moet niet zo mopperen, ouwe mopperpot. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Yes, ik ga het morgen maken. Mét bimi en uien van 'eigen' land. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Ik doe volgende week ergens. Deze week is raar. Dingen na werk, rommelig, weinig tijd om in de keuken te zijn. Veel opwarmen, bakjes macaroni uit de vriezer en zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Die bimi waren echt een goede aanvulling. Met venkel erbij vind ik shakshuka ook altijd extra lekker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Venkel kan vaak een hele fijne toevoeging zijn ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
| Index / Algemeen |