|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
quote: Klinkt best lekker |
|
Als ik humus lees, denk ik homo's, maar dan in hoofdletters. Kan ik vrij weinig aan doen, ik ben heel oud. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee dan kimchi. Ingemaakte verrotte kool die al net zo oud is als jij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.tiktok.com/@kunukuspices/video/7119166417160736006 Ziet er ook best lekker uit |
|
Ik kwam niet verder dan hom..., humus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik dacht dat je het over die vent had. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Had best gekund. |
|
quote: Als ik humus lees vraag ik me af waarom je dat op een toastje zou doen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Humus Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Da's wel een beetje funky op een cracker ja. Verdomme nooit bij stilgestaan. Dat heet nou vegan bias. |
|
quote:Dude, niemand gelooft je... When your people matter, menstrual health matters |
|
@Snaeck: beetje goede humus? Ik vind die uit een reguliere supermarkt echt niet te eten. Alleen maar olie bah. Maar een goede humus, hmmmm... erg fijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Ik ken deze niet, maar de gewone naturel wel van dit merk, niet echt mijn smaak moet ik bekennen. Te veel olie, te weinig kikkererwten. Vinnik dan. Spicy mango, klinkt op zich interessant. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je hebt wel gelijk, die van maza is best wel slimey. Dat heb ik ook met guacamole van de super, zonde want volgens mij kan dat best lekker zijn. Vind het huismerk van lidl een stuk lekkerder. |
|
JA guacamole is van de super ook niet te vreten, dat geeft echt braakneigingen. Humus is niet supermoeilijk maar is al weer bewerkelijker dan guacamole, dat flans je zo in elkaar en is echt zo lekker! Bedankt voor de tip, ik weet wat ik als lunch ga eten When your people matter, menstrual health matters |
|
Veel geluk bij het selecteren van de beste avocado's. Dat lukt echt alleen met geluk. :') |
|
Meestal lukt dat wel. SomsdoeikweleensmakkelijkenkoopzonkantenklaarguacamolepakketvandeAHmetalleserinnietverdervertellen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik had verwacht dat jij wel gewoon een paar kikkererwten zou prakken en er wat smaakmakers naar eigen voorkeur bij zou gooien. Meer dan dat is het namelijk gewoon niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Euh, de tahin maak ik ook liever zelf When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Verrassing: Wat sesamzaadjes uit de ouderwetse koffiemolen = smaakmaker naar keuze. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja klopt. Guacamole is sneller When your people matter, menstrual health matters |
|
Jij bent af. Je mag niet meer op de proppen komen met termen als, wat was het ook al weer....... quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |