IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Koken zonder Kvelgeest (eten en /of koken 5) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-07-2022 21:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:29 schreef XXL het volgende:
Daarom ook 'Eens kijken wat er daar in de omgeving zit'.


Ik zou er blind op durven gokken.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 21:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ach, meneer twee lowkicks en een rechtse uppercut vindt weer wat.

Ik vind dat jij de add-on die Snaack gemaakt heeft om posts van figuren zoals jij onzichtbaar te maken moet gaan toepassen op andere users.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-07-2022 21:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 11 juli 2022 21:29 schreef XXL het volgende:
Daarom ook 'Eens kijken wat er daar in de omgeving zit'.


Lijkt me verstandig. Dan is de schnitzel ook groter, denk ik.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 21:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zal in die Heimat toch niet zo moeilijk zijn om iets te vinden.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-07-2022 21:33]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 21:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:11 schreef Natural Disaster het volgende:
@Wim

Je hebt het tegen iemand die zelfmoordneigingen krijgt als ie aan het dierenleed van het varken waar jou schnitzel vanaf is gesneden denkt. Zo'n labieltje eet natuurlijk geen hertenreet.




Bijna goed. Moordneigingen.

Als jij iemand een hond een schop ziet verkopen op straat, word je dan boos of depressief?

Nou ja. In jouw geval loop je waarschijnlijk iets onbegrijpelijks btabbelend de sloot in als je nog eens achterom kijkt.

Maar in voorkomende gevallen is boosheid een normale reactie bij volwassenen met een gezond ontwikkeld empathisch systeem.

En laat kinderen op een basisschool eens beelden uit een abattoir zien. Denk je dat ze dan net zo nonchalant als jij doen of van slag zijn? Zijn dat dat soms ook depressieve emo's?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-07-2022 21:35]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 21:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zijn jullie een siamese tweeling geworden ofzo?

Met je kant nog wal rakende zwetsverhaal.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 21:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mijn God drink jij ook doordeweeks? Ik wist niet dat je leven zo uitzichtloos was. Nou ja. Eigenlijk wel.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-07-2022 21:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:34 schreef Snaack het volgende:
Als jij iemand een hond een schop ziet verkopen op straat, word je dan boos of depressief?



Allebei, eigenlijk. Eerst word ik pislink, en daarna word ik er verdrietig van.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 21:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:15 schreef Negatieveling het volgende:
Als je de keuze hebt doe je jezelf toch geen Van der Valk aan? Tering... Heb er door onstandigheden gedwongen vaker moeten eten dan me lief is. Het is warm, en het is meestal ook gaar. Daar is het wel mee gezegd.


Ik vind Van der Valk sinds het helemaal is opgehipt eigenlijk helemaal prima. Als ik in Nederland ergens moet overnachten doe ik dat vrijwel altijd daar.

Ook als hippie kan ik daar eigenlijk altijd prima eten. En ook toen ik nog geen hippie was, ben ik diverse keren aangenaam verrast door het eten.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 21:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 juli 2022 21:42 schreef Snaack het volgende:
Mijn God drink jij ook doordeweeks? Ik wist niet dat je leven zo uitzichtloos was. Nou ja. Eigenlijk wel.


Ik had moeten zeggen denigrerende gezwets waar je al ruim een week mee bezig bent.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-07-2022 21:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:47 schreef Snaack het volgende:
Ik vind Van der Valk sinds het helemaal is opgehipt eigenlijk helemaal prima. Als ik in Nederland ergens moet overnachten doe ik dat vrijwel altijd daar.

Ook als hippie kan ik daar eigenlijk altijd prima eten. En ook toen ik nog geen hippie was, ben ik diverse keren aangenaam verrast door het eten.


Echt? Ik heb de laatste paar jaar vooral in Almere gezeten en ook bij Gilze-Rijen. Dat hield toch echt niet over, en ik ben, zoals gezegd, een vuilnisvat.

Bedden, douches, ontbijtbuffet: dikke prima. Maar de keuken? Zo-zo.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 21:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:42 schreef Negatieveling het volgende:
Allebei, eigenlijk. Eerst word ik pislink, en daarna word ik er verdrietig van.


AHA ND vindt je nu een zwakke depressieve emo die dood wil.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-07-2022 21:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:50 schreef Snaack het volgende:
AHA ND vindt je nu een zwakke depressieve emo die dood wil.


Ben ik ook. Straks nog wat Suicide Silence luisteren en angsty gedichten lezen.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 21:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 juli 2022 21:50 schreef Snaack het volgende:
AHA ND vindt je nu een zwakke depressieve emo die dood wil.


Zeg zak hooi, blijkbaar heb je in de afgelopen jaren wat gemist hier op dit forum want dan had je geweten waar het over ging.

En als je dan gaat reageren op een post die helemaal niet aan jou gericht was vol met suggestieve aannames uit dat gedrogeerde brein van je dan moet je natuurlijk niet verwachten dat je een normale reactie krijgt.

Wil je die wel dan zul je eens aan je eigen postgedrag moeten werken, huilbui.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-07-2022 21:57 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 11 juli 2022 21:53 schreef Natural Disaster het volgende:
En als je dan gaat reageren op een post die helemaal niet aan jou gericht was vol met suggestieve aannames uit dat gedrogeerde brein van je dan moet je natuurlijk niet verwachten dat je een normale reactie krijgt.

Je bedoelt zoiets als dit?

"@Wim

Je hebt het tegen iemand die zelfmoordneigingen krijgt als ie aan het dierenleed van het varken waar jou schnitzel vanaf is gesneden denkt. Zo'n labieltje eet natuurlijk geen hertenreet
"


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-07-2022 21:58 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 11 juli 2022 21:51 schreef Negatieveling het volgende:
Ben ik ook. Straks nog wat Suicide Silence luisteren en angsty gedichten lezen.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 21:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:48 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik had moeten zeggen denigrerende gezwets waar je al ruim een week mee bezig bent.






Ach arme ND gaat huilie huilie doen!

Misschien moet je eens een keer nadenken voordat je iets post hier in plaats van zonder enig filter je populistische retoriek te spuien.

De laatste tijd lijk je wel de mascotte van FDF. En dan negeer je ook nog eens alle argumenten die onder andere door ondergetekende geponeerd worden en zit je alleen maar zogenaamd nonchalant te kankeren. Het is gewoon sneu. Echt!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 22:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Gebruik je eigen gemaakte add-on en je hebt nergens last van.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 22:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:50 schreef Negatieveling het volgende:
Echt? Ik heb de laatste paar jaar vooral in Almere gezeten en ook bij Gilze-Rijen. Dat hield toch echt niet over, en ik ben, zoals gezegd, een vuilnisvat.

Bedden, douches, ontbijtbuffet: dikke prima. Maar de keuken? Zo-zo.


Ha daar ben ik dan precies niet geweest. Wel op zeker 10 andere plekken. Dat was echt zonder uitzondering prima en niet te vergelijken met hoe het vroeger was.

Ik heb als tiener weleens de verjaardag van een oma bij VDV gevierd en draag daar nog steeds de littekens van. Wat een ellende.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 22:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 juli 2022 21:57 schreef Fusion het volgende:
Je bedoelt zoiets als dit?

"@Wim

Je hebt het tegen iemand die zelfmoordneigingen krijgt als ie aan het dierenleed van het varken waar jou schnitzel vanaf is gesneden denkt. Zo'n labieltje eet natuurlijk geen hertenreet
"


Ga je weer ontkennen zoals je zo vaak doet?

Ik ga echt geen minstens 2 jaar forum terugzoeken om je theatrale gedoe nogmaals te bevestigen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-07-2022 22:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2022 21:53 schreef Natural Disaster het volgende:

En als je dan gaat reageren op een post die helemaal niet aan jou gericht was vol met suggestieve aannames uit dat gedrogeerde brein van je dan moet je natuurlijk niet verwachten dat je een normale reactie krijgt.


Hahaha echt inlijstmateriaal dit

quote:

Wil je die wel dan zul je eens aan je eigen postgedrag moeten werken, huilbui.




Settle down Beavis.

Ik heb nou niet bepaald de indruk dat jij mij op enige wijze intellectueel kunt prikkelen, maar, eerlijk is eerlijk, wellicht zit ik er helemaal naast.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-07-2022 22:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 11 juli 2022 22:05 schreef Natural Disaster het volgende:
Ga je weer ontkennen zoals je zo vaak doet?

Ik ga echt geen minstens 2 jaar forum terugzoeken om je theatrale gedoe nogmaals te bevestigen.

Ik onteken helemaal niets Waar zie je mij iets ontkennen? Denken is echt een opgave voor jou he?

EDIT: of was dat gezever over ontkennen een afleidingsmanouvre omdat ik je een post serveer die precies doet wat je Snaack verwijt?


[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 11-07-2022 22:15]


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-07-2022 22:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 juli 2022 22:13 schreef Fusion het volgende:

EDIT: of was dat gezever over ontkennen een afleidingsmanouvre omdat ik je een post serveer die precies doet wat je Snaack verwijt?



Denken is echt een opgave voor jou he?
Je ziet het verschil niet tussen verzinsels en een feit wat je hier op het forum gewoon terug kunt zoeken. Nou ja, die hertenreet eet je misschien wel gewoon, dat je dat niet zou doen zou een aanname van mijn kant kunnen zijn.

En verder:

quote:
Op 11 juli 2022 21:31 schreef Natural Disaster het volgende:
de add-on die Snaack gemaakt heeft om posts van figuren zoals jij onzichtbaar te maken moet gaan toepassen op andere users.




[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-07-2022 22:20]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-07-2022 22:18 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mensen koken van woede, zullen we maar zeggen.

maar

Allemaal!

maar




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-07-2022 22:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Nee want dan mis ik alle posts die jij over mij in derde persoon overal plaatst. En die zijn zo interessant


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen