|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is geen eigen humus maak bijv etc, is op dagen dat ik geen tijd heb. Als ik wel tijd heb, maak ik er wel degelijk een culinair feestje van When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ook niet want dan zit je hier je tijd te verdoen met onzinnige lange discussies die echt helemaal niemand gaat winnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De Barries moeten hun keutel kwijt en da's lastig met het stikstof probleem. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die kunnen gewoon samen met de ecologische kattenbakvuling van geperst hout in de groene container of in de pellethaard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat is niet tijdens kooktijd. Ik voer overigens niet echt discussies om te winnen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dude, niemand gelooft je... When your people matter, menstrual health matters |
|
Pizza |
|
Hier ook vanavond. De Big Americans van Oetker waren in de aanbieding. *Duikt weg voor Fusion. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Pizza poeperoni When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb ongeveer 10 jaar geleefd op in de magnetron half ontdooide diepvries Dr Oetker Ristorante rommel. Wegspoelen met een paar liter rode wijn hielp wel ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Tip: doe ze eens in de oven afbakken :') |
|
Ja, die eens per jaar dat ik nu een diepvries pizza eet doe ik dat. Al doende leert men When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Volkomen terecht. Voor gelovigen zijn er sprookjesboeken zodat ze niet zelf hoeven te denken. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-07-2022 18:37] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En het wordt toch gewoon ijsbergsla met wat tomaat, zilveruitjes, augurk, komkommer en lenteui. En een klein blikje kikkererwten erdoor voor wat extra vulling. Een paar chipolataworstjes als side dish. ff de restjes opmaken aangezien de pizza zich wel redt in de vriezer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik kijk in deze topic, ik lees dit en ik heb mailin mijn gmail. Van Dr. Oetker himself! Wat is jouw favoriete Dr. Oetker pizza? Hey wim van burken, Wat leuk dat je bent aangemeld en de Dr. Oetker pizzawereld wilt verkennen! Het lijkt er alleen op dat sommige van je profielgegevens nog ontbreken. Door te weten wat je leuk vindt, kunnen we ervoor zorgen dat je er meer van te zien krijgt. Hoe fijn is dat? ???? Een lekker avondje op de bank of een weekendje met vrienden organiseren? Geen probleem! Wij hebben een groot assortiment pizza’s om alleen van te genieten of juist om te delen met vrienden. Je bent slechts een paar klikken verwijderd van het ontdekken van onze pizzamerken. Ontvang meer van wat je al lekker vindt, of misschien ontdek je wel iets nieuws… Gekke is, ik heb me nooit aangemeld en mijn eega heeft dat ook niet gedaan. En mijn mailadres hier is er één van yahoo, als ik het goed heb. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Lol. Ik koop die dingen nooit, heel lang geleden wel eens geprobeerd, maar ik vond ze niet zo. Ik koop heel af en toe deze wel eens. Voor de zaterdagnacht, als ik na 36 bier ineens toch trek krijg. Curry van hela erover na het afbakken. En ik hoef er maar 1, mijn eega vindt ze niet te vreten, dus vier keer soort van pizza lol voor 1,39 https://www.aldi.nl/producten/diepvries/pizza-maaltijden-snacks/pizza-baguettes-salami-7226-1-0.article.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Scenepoints Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb vanwege bezuinigingen een aantal jaren geleden diverse andere goedkopere varianten geprobeerd en dat bleek allemaal zonde van het geld geweest te zijn. Het zou kunnen dat een duurdere variant nóg beter is, maar dat zal ik dan nooit weten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Spaar je de moeite. Only Hela curry is real. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat denk ik ook. Perfectie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: We maken het regelmatig zelf. Het blijft dan niet lang goed maar het gaat er toch met kilo's per week doorheen. Ik vind het ideaal om mee te snacken. Prefab zijn de biologische van de Lidl en de verse van de AH wel te doen. Maza vind ik niet goedkoop maar toch smakeloze vette troep. |
|
quote: Dat heb ik ooit één keer geprobeerd. Jezus wat goor. Wij eten het regelmatig bij het eten. We eten veel bonen en linzen en da's makkelijk te integreren in gerechten die Mexicaans geïnspireerd zijn. Maar ik maak guacamole altijd vers. Eetrijpe avocado's vinden blijft een uitdaging maar als ik ze vooraf in huis haal en bewaar in een zak met een banaan, no problem. Ik maak het meestal met gesnipperde rode ui, fijngehakte tomaat, wat knoflook, vers limoensap, fors komijn (ingrediënt X, serieus, hou je niet in), een gehakte rode peper en wat peper en zout. In geval van nood kan het ook met vers citroensap. Ik gebruik qua verhouding ongeveer, 2 avocado's, een kleine rode ui, een halve grote tomaat, 2 tenen knoflook, sap van een hele limoen, een eetlepel komijn. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-07-2022 22:08] |
|
quote: Dat is wel het patroon dat erg duidelijk is geworden ja. Uit totale intellectuele onmacht worden er dan maar talloze kinderachtige ad-hominems op ons afgevuurd. Ik heb vorig jaar gepost medicinale wiet te vapen ivm slaapproblemen en nu zijn mijn hersenen aangetast door de drugs. Ik ben een dierenbeul omdat ik raskatten heb. Ik ben een linkse hippie die de overheid napraat omdat ik veganist ben. Ik rij langzaam op het circuit met mijn motor, omdat, de argumenten op waren en dit nog een manier leek mij te kunnen beledigen. Ik maak deel uit van de sheeple omdat ik mij niet vereenzelvig met populistische geluiden. Ik ben elitair omdat ND het taalvermogen van een doodgeschopte puppy heeft en mijn redenaties en beargumenteringen niet kan volgen. Weet je ND. In realiteit ben ik best een ok gast en ondanks al dit geblaat online zou ik, mocht ik je ooit IRL treffen, gewoon een biertje voor je kopen en een praatje met je maken. En je daarna netjes terugbrengen naar je begeleider. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2022 9:55] |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |